نیمکت تراکتور به قلعه‌نویی رسید
سپاهان به‌دنبال جذب دایی برای حضور پرقدرت در آسیا
بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره قطع همکاری با کمالوند

سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان که فصل گذشته زردپوشان اصفهانی را برای سومین بار قهرمان لیگ برتر کرد، پس از انجام مذاکراتی مقدماتی با مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز، دیروز با این باشگاه پرطرفدار به توافق رسید.
به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر باشگاه‌های ایران است، روز دوشنبه با مسوولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید تا هدایت این تیم را در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برعهده بگیرد.
قلعه نویی در روزهای گذشته یکی از سوژه‌های رسانه‌ها برای بازگشت به استقلال بود که پس از نشست با علی فتح‌الله‌زاده تاکید کرد که قصد بازگشت به جمع آبی‌پوشان را ندارد. از سوی دیگر مسوولان باشگاه سپاهان نیز با تاکید بر رعایت کردن سقف قرارداد برای فصل آینده، باعث جدایی قلعه‌نویی از این تیم شدند. در مورد مبلغ توافقی باشگاه تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است، اما برخی منابع غیررسمی از 800 میلیون تومان به عنوان پیش‌قرارداد این مربی یاد می‌کنند که در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر یا کسب سهمیه آسیایی، 200 میلیون تومان نیز به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. این در حالی است که گفته می‌شود رقم پیشنهادی قلعه‌نویی بالای یک میلیارد تومان بوده است.
در همین رابطه، باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد فراز کمالوند سرمربی فصل بعد این تیم نیست. به گزارش خبر آنلاین، باشگاه تراکتورسازی دیروز در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد: به‌رغم اینکه بیش از ۲ هفته از جواب استعلام باشگاه از سازمان لیگ در خصوص ادامه همکاری فراز کمالوند با تراکتور با شماره‌نامه ۷۹۵/۱۱۰ واصل شده که نتیجه منفی اعلام شده بود؛ همه تلاش‌ها برای رفع مشکل پیش آمده معطوف شد. متاسفانه به‌رغم پیگیری‌های حضوری در هفته گذشته نتیجه‌ای حاصل نشد. لذا آقای کمالوند نمی‌تواند مربیگری تیم تراکتورسازی را بر عهده بگیرد.
همچنین باشگاه سپاهان با منتفی شدن حضور قلعه‌نویی در این تیم مذاکره با علی دایی را آغاز کرد. مسوولان باشگاه سپاهان پس از منتفی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم برای ادامه همکاری مذاکرات با گزینه جدید خود را آغاز کردند. گفته می‌شود روز یکشنبه غلامحسین حسینی، رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان با علی دایی که دو قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی را در کارنامه دارد، مذاکراتی انجام داده است. به زودی نتیجه مذاکرات سپاهان با علی دایی مشخص می‌شود.