بهشت چندشغله‌ها!

ماجدی در خصوص این تغییرات مدیریتی در مصاحبه‌ای علنا اعتراض خود را اعلام کرد و گفت: «از سال ۹۹ برای این پست حکم گرفتم و می‌توانید آن را حتی در سایت فیفا هم ببینید. برای جدایی هم با من صحبتی نشد و خود رئیس فدراسیون علاقه‌مند بود فرد دیگری را انتخاب کند. تکنیکال دایرکتور جایگاه مهمی است. ایرادی ندارد که تاج تصمیم گرفته به جای من از فرد دیگری استفاده کند، اما یادمان باشد تکنیکال دایرکتور کار سیاستگذاری و طراحی را با همکاری کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون انجام می‌دهد. از حضور مجید جلالی در این پست استقبال می‌کنم، اما دیده‌ام چارتی را طراحی کرده که سبب تداخل شرح وظایف می‌شود. باید یک نفر این وسط صحبت کند تا میزان اختیارات تکنیکال دایرکتور و کمیته‌ها مشخص شود.»

نیت‌خوانی نمی‌کنیم که این صحبت‌های ماجدی از سر خیرخواهی و شیفتگی او به خدمت بوده یا قصد داشته تا یک سمت دیگر را هم برای خودش حفظ کند. به هرحال ایشان الان علاوه بر اینکه رئیس نهاد مهمی به نام هیات فوتبال استان تهران است، عضو هیات رئیسه فدراسیون هم محسوب می‌شود و همزمان رئیس کمیته جوانان هم هست. یعنی تمام این کارها سبب نشده که او مشغله تکنیکال دایرکتوری را از یاد ببرد و همچنان علاقه دارد تا به فعالیت در این سمت هم ادامه دهد.

بگذریم از اینکه انتصاب جدید حضرات فدراسیون‌نشین یعنی مجید جلالی هم چندی پیش مدرسه فوتبالی به نام خودش در استان تهران افتتاح کرد و اشتغال افرادی که مشغول تیمداری یا فعالیت تجاری در حوزه فوتبال هستند، در فدراسیون ممنوع است. خلاصه که این روزها یک درگیری جزئی داریم با فردی که چند شغل دارد و نمی‌خواهد حتی یکی از آنها را هم از دست بدهد با فرد دیگری که تنها در یک حوزه فعالیت می‌کند و علاقه دارد به جرگه چند شغله‌ها بپیوندد. این است وضعیت فوتبال ما!