دعوای دادکان و سازمان هنوز تمام نشده

گروه ورزش - مثل روز روشن است که هنوز جنگ بین مسوولان سابق فدراسیون فوتبال با سازمان تربیت بدنی تمام نشده است. درست چند ساعت پس از تساوی ایران مقابل سوریه بود که صادق درودگر در تماس با سایت ایرانیوز گفت که از طرف سازمان تربیت بدنی از مردم ایران عذرخواهی می‌کند! تماس درودگر و اظهارنظرهای او اصلا هم عجیب نبود. مسوولان سابق فدراسیون قبل از این اتفاق هم شمشیرها را از رو بسته بودند.

حتی بعد از این بازی برانکو ایوانکوویچ هم از آن سوی آب‌ها مصاحبه‌های کنایه‌آمیزی را انجام داد تا عملا موج انتقادات سازماندهی شده باشد.

حالا اگر تیم ملی به سوریه می‌باخت احتمالا تلفن تمام خبرگزاری‌ها در اشغال مسوولان سابق فدراسیون درمی‌آمد. به قول حمید درخشان آنها فقط منتظرند تا ناکامی تیم ملی را ببینند و آن را مثل چماق بر سر مسوولان بکوبند. «عده‌ای از مسوولان سابق فدراسیون منتظر ناکامی تیم ملی هستند تا تسویه حساب‌های شخصی خود را انجام دهند. فکر می‌کنم انتقادهای آنها کاملا بی‌مورد است چون یک مربی نمی‌تواند در طول مدت زمان کوتاهی معجزه کند. آنهایی که امروز از تیم ملی انتقاد می‌کنند به این نکته توجه کنند که به برانکو چهار سال فرصت دادند». پس از اظهارنظرهای درودگر و مصاحبه‌های بی‌پروای مسوولان سابق فدراسیون فوتبال، یکی از نویسندگان ورزش در سایت رسمی سازمان تربیت بدنی مقاله‌ای نوشته است که مخاطب آن شخص دادکان است. در این مقاله آمده است که اگر قرار باشد کسی از مردم ایران عذرخواهی کند آن فرد محمد دادکان است. نویسنده این مطلب در ادامه با اظهارات تندی اعضای سابق فدراسیون را در طرف مقابل قرار داده است. «چرا شما عذرخواهی نمی‌کنید؟ اگر امروز تیم ملی با سوریه در تهران مساوی می‌کند به دلیل بی‌درایتی مربیان فعلی تیم ملی نیست. شما ۴ سال فرصت داشتید و هیچ کاری برای ایران نکردید. حالا چه انتظاری دارید که مسوولان فعلی با انجام یک بازی به خواسته‌های شما برسند». کاری نمی‌توان کرد. تا زمانی‌که تیم ملی نتایج بهتری نگیرد این انتقادات همچنان ادامه دارد. حداقل‌اش این است که مسوولان باید نتایجی را که برانکو در زمان مدیریت دادکان گرفته را تکرار کنند تا صدای انتقادات حتی از آن طرف آب‌ها هم شنیده نشود.