باشگاه نفت تهران که با تغییر مالکیت آن به باشگاه «نفت طلاییه» تغییر نام داد یکی از آشفته‌ترین باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است. مالکان جدید که اعتقادی به‌کار حمید درخشان نداشتند، در اولین اقدام خود وی را برکنار و علی کریمی را جایگزین وی کردند. البته علی کریمی که در ابتدای فصل سرمربی نفت تهران بود در نهایت ترجیح داد به‌خاطر برخی موضوعات با مالکان قبلی این باشگاه کار نکند. همین اتفاق باعث شد حمید درخشان جای جادوگر را بگیرد اما جابه‌جایی این دو مربی در این باشگاه خیلی زود جرقه اختلافات را روشن کرد. علی کریمی که در اولین تجربه مربیگری خود در فوتبال عصر روز پنج‌شنبه در استادیوم تختی تهران به مصاف گسترش فولاد قعر جدولی رفته بود در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد تا از عملکرد تیمش در این دیدار راضی نباشد.‌

علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: «امروز روز خیلی بد ما بود. قبل بازی هم گفتم که شرایط بدی داریم و نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده‌آل لیگ برتر برسیم. با این وضعیت هم موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم. ما یک امتیاز گرفتیم، اما در ادامه باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برگردیم.» حمید درخشان به دلیل برخی اختلاف‌ها و بلاتکلیف بودنش دراین باشگاه در روزهای آخری که سرمربی نفت تهران بود از تمرین دادن بازیکنان طفره رفته و تمرینات تیمش را چند روز تعطیل کرده بود. جادوگر اما در ادامه از حمید درخشان سرمربی سابق این تیم نیز به‌شدت انتقاد کرد و او را مسبب نا آماده بودن تیمش دانست: «کار آقای درخشان واقعا حرفه‌ای نبود که تیم را رها کرد و رفت. تمرین تیم پنج روز تعطیل بود. بعد از بازی‌های لیگ هم تیم دو، سه روز تعطیل بود که می‌شود هفت، هشت روز. بازیکنان ما نیز تا آن حد حرفه‌ای نیستند و وقتی تمرینات تعطیل است، خودشان هم علاقه زیادی به تمرین کردن ندارند. ما خیلی کار داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. به بازیکنانم در رختکن گفتم باید بیشتر تمرکز و در تمرینات تلاش کنند تا به شرایط ایده‌آل‌مان برگردیم.» سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه امیدوار است در تعطیلات لیگ بتواند تیمش را به آمادگی برساند: «دراین پنج، شش روز که تیم تحویل ما شد، باید دیدار مقابل تیم‌هایی مثل پیکان و صنعت نفت را بگذرانیم تا به تعطیلی لیگ برسیم و در آنجا روی بازیکنان کار کنیم.»

درخشان: مشکلات خودتان را گردن دیگران نیندازید

سرمربی پیشین تیم نفت طلاییه نسبت به صحبت‌های علی کریمی واکنش نشان داد. حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، دراین باره گفت: «وقتی ایشان تیم را ول کردند و رفتند حرفه‌ای بود، اما کار ما غیرحرفه‌ای؟! ما هم در آن مقطع مشکلات خاص خودمان را داشتیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم چند روزی تمرینات را تعطیل کنیم.» درخشان در ادامه به کریمی توصیه می‌کند روی کار خودش تمرکز کند و دنبال بهانه نباشد: «من نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم، اما بهتر است کریمی تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد، نه مسائل دیگر. ایشان در ابتدای مسیر مربیگری حضور دارند و انجام این صحبت‌ها درست نیست. آقای کریمی! بهتر است مشکلات خودتان را گردن دیگران نیندازید. مگر وقتی ما آمدیم مشکلات را گردن کسی انداختیم؟ ما کار خودمان را انجام دادیم، کم یا زیاد خلاصه کار کردیم. ایشان هم بهتر است تمرکز کند و مشغول کار خودش باشد.» سرمربی پیشین تیم نفت طلاییه در ادامه با اشاره به روند این تیم به آینده آنها امیدوار است: «امیدوارم نفت آینده خوبی داشته باشد. کادر فنی جدید این تیم هم تلاش می‌کنند، همان‌طور که ما تلاش کردیم. مطمئنم این باشگاه در ادامه نتایج بهتری خواهد گرفت.»