معرفی برترین مینی کیس ها برای بازی های با گرافیک بالا

رپرتاژ آگهیگیمرها برای اینکه بتوانند در محیط‌های مختلف به انجام بازی بپردازند، همواره به‌دنبال محصولاتی کوچک با وزنی سبک هستند. این موضوع تولیدکننده‌ها را بر آن داشت تا به‌جای کیس‌های بزرگ که خیلی جاگیر بودند، مینی کیس‌های قدرتمندی به بازار عرضه کنند.

درحال‌حاضر مینی کیس‌ها به یکی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتالی تبدیل شده‌اند، اما زمانی که بحث بازی‌های کامپیوتری درمیان است باید به‌دنبال محصولی با قدرت بالا باشید تا اجرای گیم بدون مشکل انجام شود. در این متن به معرفی این مدل‌ها می‌پردازیم برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

مینی کیس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر می‌خواهید برای خرید مینی کیس اقدام کنید بهتر است ابتدا آشنایی کلی با این محصول داشته باشید. کیس‌ها مکانی برای قرارگیری قطعات سخت‌افزاری هستند تا با اتصال به مانیتور، بتوانند برنامه‌های مختلف را اجرا کنند.

کیس‌های قدیمی به‌دلیل اشغال فضای زیاد و سختی در جابه‌جایی طرفداران چندانی ندارند، به همین دلیل نیز مینی کیس‌ها تولید شدند تا افراد بتوانند این محصول را در کنار مانیتور خود قرار دهند یا به‌راحتی آن را حمل کنند.

خرید مینی کیس باید با توجه به نیاز هر شخص انجام شود. افرادی که از یک سیستم تنها برای کارهای روزمره یا دانشجویی استفاده می‌کنند می‌توانند به‌دنبال خرید ‌مدل‌هایی با قدرت پردازش متوسط باشند.

در مقابل مینی کیس گیمینگ وجود دارد که در آن از قدرتمندترین قطعات سخت‌افزاری استفاده می‌شود. افرادی که به دنیای بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند، برای افزایش قدرت سیستم خود جهت اجرای انواع گیم، باید از این مدل محصول استفاده کنند.

کدام مینی کیس ها برای اجرای بازی کامپیوتری مناسب اند؟

انتخاب مینی کیس مناسب برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. در واقع شما باید محصولی خریداری کنید که از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد تا سیستم، به‌راحتی بازی‌های مختلف را اجرا کند. برای خرید این مدل محصول نیز می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنید.

با بررسی قطعات سخت‌افزاری یک مینی کیس، می‌توانید به قدرت آن در اجرای بازی‌های کامپیوتری پی‌ببرید. بااین‌حال در ادامه به معرفی چند مدل محبوب که به‌طور اختصاصی برای اجرای بازی مناسب هستند می‌پردازیم. این موارد عبارت‌اند از:

مینی کیس کوچک اینتل مدل NUC11PAHi50Z-16-1

یکی از کاربردی‌ترین مینی کیس‌های موجود در بازار که برای گیمرها گزینه‌ بسیار خوبی به‌شمار می‌آید، کامپیوتر کوچک اینتل مدل  NUC11PAHi50Z-16-1است. این محصول به‌صورت اورجینال 2 اسلات RAM دارد و می‌توانید آن را تا 64 گیگابایت ارتقاء دهید.

RAM این مینی کیس 16 گیگا بایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن با ظرفیت یک ترابایت، از نوع SSD است که این موضوع سرعت بالای انتقال داده‌ها را به ما نشان می‌دهد.

مهم‌ترین ویژگی که این مینی کیس را برای استفاده گیمرها مناسب می‌کند بهره‌مندی آن از یک کارگرافیک قدرتمند تولیدشده توسط شرکت اینتل است. ضمن اینکه با خرید این محصول و استفاده از پورتHDMI، می‌توانید از رزولوشن 4K با فرکانس 60HZ بهره‌مند شوید.

مدل پردازنده تعبیه‌شده روی این سیستم Intel® Core™ i5-1135G7 Processor است که یکی از قدرتمندترین‌های این شرکت به‌حساب می‌آید. همچنین این مینی کیس دارای پردازنده گرافیکیIntel UHD Graphics است تا توانایی اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشد.

کامپیوتر کوچک هترون مدل Ecn284a-BB

یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های مینی کیس موجود در بازار که با پردازنده متوسط خود، توانایی اجرای بازی‌های مختلف را نیز دارد، کامپیوتر کوچک هترون است. این محصول در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که از مناسب‌ترین آن‌ها ازنظر قیمت و سپس قدرت، باید به Ecn284a-BB اشاره کنیم.

RAM تعبیه‌شده روی این مینی کیس DDR است و با 4 گیگابایت حافظه می‌توان گفت سرعت خوبی در انتقال داده‌ها به CPU دارد. این محصول دارای چندین پورت ازجمله درگاه شبکه، USB و HDMI است تا بتوانید به‌راحتی دستگاه‌های مختلف را مینی کیس متصل کنید.

مینی کیس اینتل مدل NUC 12 Extreme Kit NUC12DCMi9

هر مینی کیسی که به‌عنوان کیس مناسب گیم به شما معرفی می‌شود باید از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی برخوردار باشد یا اینکه بتوان قطعات سخت‌افزاری آن را ارتقاء داد. یکی از مدل‌هایی که درحال‌حاضر جایگاه خوبی در بین گیمرها به‌دست آورده اینتل NUC12DCMi9 است.

پردازنده‌ای که روی این دستگاه دیجیتالی قرار دارد i9 از نسل 12 اینتل است.  وجود 16 هسته فیزیکی و 24 هسته مجازی روی این ،CPU به‌خوبی قدرت آن را در پردازش برنامه‌ها و بازی‌های سنگین نشان می‌دهد. باوجود قدرت بالای پردازنده و فعالیت آن، اینتل این مینی کیس را به‌گونه‌ای تولید کرد تا گرمای زیاد آن توسط سیستم کولینگ قدرتمند به‌طور کامل خارج شود و مشکلی برای قطعات به‌وجود نیاید.

از دیگر ویژگی‌های این مینی کیس شرکت اینتل که استفاده از آن را برای اجرای بازی‌های سنگین امکان‌پذیر می‌کند باید به وجود 3 اسلات M.2 اشاره کرد. این اسلات شرایطی به‌وجود آورد تا کارت گرافیک مجزا و قدرتمندی روی مینی کیس نصب شود. در کنار ویژگی‌هایی مانند قابلیت ارتقاء رم تا 64 گیگابایت و بهره‌مندی از درگاه‌های متنوع، باید به زیبایی ظاهری این مینی کیس نیز اشاره کنیم. اگر به‌عنوان یک گیمر به ظاهر کیس اهمیت می‌دهید این محصول کاملا برای شما مناسب است.

مینی کیس Zotac  مدل ZBOX Magnus ONE ECM7307LH i7

یکی دیگر مینی کیس‌های قدرتمند موجود در بازار که برای گیمرها گزینه‌ ایده‌آلی به‌حساب می‌آید مینی کیس زوتاک مدل ZBOX Magnus ONE ECM7307LH i7 است. این محصول به اینترنت وایرلس و بلوتوث متصل می‌شود و ازاین‌رو کار با آن بسیار آسان خواهد بود.

پردازنده‌ای که روی این محصول قرارد دارد Core i7-10700 است. به همین دلیل نیز می‌توان آن را یکی از مینی‌ کیس‌های قدرتمند موجود در بازار دانست که به‌راحتی، بازی‌های مختلف را اجرا می‌کند و مشکلی در سرعت آن‌ها به‌وجود نمی‌آورد.

این مینی کیس دارای یک منبع تغذیه 500 واتی است. همچنین وجود پردازنده گرافیکی Geforce RTX 3070 8GB LHR روی آن، قدرت کیس را در پردازش بازی‌های سنگنین افزایش می‌دهد. اگر به‌دنبال محصولی قدرتمند هستید قطعا مینی کامپیوتر گیمینگ زوتاک، برای شما مناسب است.

مینی کامپیوتر گیمینگ

جمع‌بندی

بسیاری از گیمرها تمایل دارند محصولاتی بخرند که علاوه‌بر قدرت و سرعت بالا، اندازه‌ کوچکی داشته باشند تا درصورت نیاز بتوانند آن‌ها را جابه‌جا کنند یا اینکه محصول باعث شلوغی میز آن‌ها نشوند. برای این منظور مینی کیس‌ها به‌وجود آمدند.

مینی کیس یا باید از قطعات پیشرفته‌ای ساخته شده باشد یا اینکه بتوان قطعات آن را ارتقاء داد تا امکان استفاده از این محصول برای گیم وجود داشته باشد. از مدل‌های مناسب برای گیمینگ باید به اینتل مدل NUC11PAHi50Z-16-1، هترون مدل Ecn284a-BB، اینتل NUC12DCMi9و ZBOX Magnus ONE ECM7307LH i7 اشاره کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.