فروش ویژه نهال گردو ژنوتیپ 7 اصالت دار از رویال نهال با فرصت محدود

رپرتاژ آگهی: نهالستان رویال نهال با سابقه ای طولانی در زمینه پرورش انواع نهال، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نهالستان های غرب کشور است که به کاشت گردو به صورت تخصصی پرداخته است. کارشناسان رویال نهال در 5 هکتار از زمین های این نهالستان، برترین ارقام تجاری گردو را پرورش می دهند. گردو شاخص ترین نهال در مناطق معتدل و سردسیر است و بازدهی اقتصادی بسیار بالایی دارد. این بازدهی اقتصادی تنها با خرید نهال های اصالت دار و تجاری حاصل می شود که آن ها را می توانید در رویال نهال خریداری کنید.

۸۰۰ میلیون تومان فروش؛ آن هم تنها برای یک هکتار!

نهال های گردو اصالت داری که در رویال نهال موجود است، با تمام نهال های گردویی که تا به امروز دیده اید، متفاوت است؛ هم از لحاظ شرایط کاشت و هم از لحاظ باردهی. این نهال ها در بهترین شرایط رشد کرده اند و اصلاحات بسیار زیادی بر روی آن ها انجام شده است.

اغلب این گردوها باردهی خود را از همان سال اول آغاز می کنند. شاید باردهی آن ها در همان سال اول اقتصادی نباشد، اما این اطمینان را به باغدار می دهد که نهالی که خریده است، سالم و سرحال است و در سال های بعدی نیز به باردهی می رسد. ضمن اینکه هیچ کدام از نهال های معمولی در همان سال اول باردهی ندارند.

برای بهره مندی حداکثری از این نهال ها نیازی به آموختن اصول جادوگری نیست! تنها باید به توصیه های کارشناسان رویال نهال گوش دهید و دست از روش های قدیمی و سنتی بردارید. فراموش نکنید که نهال هایی که از رویال نهال می خرید، نهال های معمولی نیستند. این نهال ها شناسنامه دار و با اصالت هستند و مطابق با شرایط اقلیمی منطقه زندگی شما عرضه می شوند.

مهندسان رویال نهال تضمین می کنند که اگر این نهال های اصیل و باکیفیت را خریداری کنید، می توانید بعد از گذشت ۴ تا ۵ سال از زمان کاشت، ۸ یا ۱۰تن محصول در هر هکتار برداشت کنید. این عدد با توجه به قیمت بالای گردو در بازار، سودآوری ۸۰۰ میلیون تومانی را برای شما به همراه دارد. حال تصمیم با شما است که خرید نهال را از نهالستان های معتبری؛ مانند رویال نهال انجام دهید یا از همان نهالستان های کوچک منطقه خود خرید کنید.

مواظب باشید در زمان خرید نهال سرتان را کلاه نگذارند!

مواظب باشید در زمان خرید نهال سرتان را کلاه نگذارند!

شاید باورتان نشود اما تقلب در زمینه فروش نهال هم وجود دارد. بسیاری از افراد سودجو نهال های بی کیفیت و ضعیف خود را به نام ارقام تجاری موجود در بازار به فروش می رسانند و بعد از آن هم پاسخگوی باغدار نیستند. به عنوان مثال گردو ژنوتیپ رویال که یکی از بهترین نهال های گردو در ایران است، تنها در نهالستان رویال نهال به فروش می رسد؛ زیرا این نهال توسط کارشناسان این نهالستان تولید و به ثبت رسیده است. پس اگر این نهال را از هر نهالستان دیگری بخرید، بدانید کلاه گشادی سرتان گذاشته اند.

گمان نکنید که در زمان خرید از نهالستان های معتبری؛ مانند رویال نهال قرار است 2 برابر سرمایه ای که جمع کرده اید را برای خرید نهال های اصیل بپردازید. در واقع برعکس است؛ اگر شما از نهالستان های غیرمعتبر نهال بخرید، مبالغ هنگفت تری پرداخت می کنید. رویال نهال خود تولیدکننده انواع نهال گردو در ایران است و بهترین ارقام تجاری این نهال را بدون هیچ واسطه ای به دست باغداران عزیز می رساند.

حمایت از باغداران از جمله مهم ترین هدف هایی است که کارشناسان این مجموعه دنبال می کنند؛ به همین دلیل تخفیفات ویژه ای برای خرید نهال در نظر گرفته اند. این نهالستان خدمات پس از فروش هم دارد؛ یعنی اگر به هر دلیلی از نهال خریداری شده راضی نبودید، می توانید خسارت خود را دریافت کنید. به جرئت می توان گفت که این چنین ضمانتی در هیچ نهالستانی وجود ندارد. مهندسان رویال نهال به باردهی حداکثری نهال های اصیل و باکیفیت خود ایمان دارند و به همین خاطر این تضمین بزرگ را در زمان خرید نهال، ارائه می دهند.

پاجوش ‌ها و تنه جوش ‌های اضافی

با خرید از رویال نهال محصول امسال خود را متفاوت تر برداشت کنید

اگر می خواهید امسال گردویی متفاوت تر، درشت تر و باکیفیت تر از سال های گذشته برداشت کنید، باید نهال قدیمی خود را با نهال های جوان، سرحال و کمیاب تعویض کنید. نهال های اصیل و باکیفیت هزینه تولید بسیار بالایی دارند؛ بدیهی است که نهالستان های معمولی نمی توانند این شرایط و هزینه را فراهم کنند. این نهال ها را می توانید در رویال نهال پیدا کنید و با قیمتی بسیار ارزان و تخفیف ویژه خریداری کنید.

درصد مغز و چربی این گردوها با تمام گردوهایی که تا به الان کاشته اید، بیشتر است و متقاضیان بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی دارد. گذشت آن زمانی که فروش محصول در بازارهای خارجی برای باغداران مانند یک رؤیا بود. امروزه می توانید با خرید این نهال ها بعد از 4 سال، به صادرات محصول هم فکر کنید و سهم بزرگی از بازارهای خارجی را به محصولات خود اختصاص دهید.

XgoPR89yP2kr

اگر فکر می کنید که تجربه کافی را برای کاشت گردوهای اصیل در منطقه زندگی خود ندارید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان رویال نهال بهره بگیرید. آن ها در همین ابتدای خرید نهال، هر آنچه لازم است در خصوص کاشت و پرورش این نهال ها بدانید، در اختیار شما قرار می دهند و در کنار شما می مانند تا اولین محصولات خود را برداشت کنید؛ پس بدون فوت وقت در این روزهای باقی مانده تا آخر زمستان، با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و درخواست سفارش نهال گردو خود را ثبت کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.