معرفی بهترین جاذبه های گردشگری آمریکا

رپرتاژ آگهی: معمولا دغدغه خیلی از افراد مهاجرت به کانادا و آمریکا است و آنها شاید این سوال را بپرسند که چگونه ویزای تحصیلی کانادا بگیریم تا بتوانیم به این کشور مهاجرت کنیم؟ اما در مورد فرهنگ و تاریخ آمریکا و کانادا چه؟ درست است که هر ساله مقدار زیادی مهاجر وارد کانادا و آمریکا میشوند، اما مهاجرت و کار فقط جاذبه این دو کشور نیستند. در واقع، هر سال آمریکا میزبان تعداد زیادی گردشگر است که وارد آن میشوند و از جاذبه های گردشگریش بازدید میکنند. بنابراین، اگر شما مایل هستید که به آمریکا سفر کنید، با ما همراه باشید تا بهترین جاذبههای گردشگری آمریکا را به شما معرفی کنیم.

نشنال مال

با داشتن هزار جریب که پر از فضای سبز و آثار تاریخی است، شما حتماً باید از نشنال مال (National Mall) واشنگتن آمریکا بازدید کنید. شما میتوانید در نشنال مال آثار تاریخی مثل یادبود لینکلن، یادبود توماس جفرسون، یادبود جنگ ویتنام و یادبود مارتین لوترکینگ را ببینید. درست است که گردش کامل نشنال مال کار زمانبری است، اما ارزشش را دارد، مخصوصاً برای دانشجویان ایرانی که تازه وارد آمریکا شدند و دلشان میخواهند که همه جای آن را ببینند. برای همین، اگر مایل هستید که در مورد شرایط اخذ ویزای تحصیلی آمریکا بیشتر بدانید، به سایت مون ایمیگریشن مراجعه کنید.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

در صورتی که عاشق آبشارهای پرخروش و پرقدرت هستید، پس جاذبه آبشار نیاگارا را از دست ندهید! آبشار نیاگارا در ایالت نیویورک و مرز بین نیویورک و کانادا واقع شده است. در حقیقت، آبشار نیاگارا از ترکیب سه آبشار به وجود آمده که قدرت آب و خروشش باعث میشود که بازدید کنندگان نتوانند چشم خودشان را از آن بردارند و مقصدی ناب برای گردشگری در آمریکا است. در نتیجه، اگر شما به سفر به آمریکا و جاذبههای توریستی آن علاقمند هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزای تحصیلی کشورها به سایت مون ایمیگریشن مراجعه کنید.

فرنچ کوارتر

فرنچ کوارتر

در صورتی که غذای محلی، موسیقی جاز و شبگردی را دوست دارید، پس حتماً یک بار به فرنچ کوارتر بروید. فرنچ کوارتر قدیمیترین منطقه شهر نیو اورلئان است و به خاطر معماری خاص ساختمانها و فرهنگ ویژهاش، هر سال بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود میکند. بنابراین، اگر به آمریکا سفر کردهاید و خواستید از شهر نیو اورلئان بازدید کنید، حتماً به فرنچ کوارتر هم سری بزنید.

مجسمه آزادی

چه کسی است که تا به حال تندیس آزادی را دیده باشد و نداند که این مجسمه یکی از مجسمه های نمادین آمریکا است؟ درست است که این مجسمه غول پیکر ۴۶ متری در آمریکا ساخته نشده، اما به تدریج تبدیل به یکی از نمادهای این کشور شده و بیانگر استقلال آمریکا از بریتانیا است. اگر شما بخواهید، میتوانید مجسمه آزادی را با کشتی و از فاصله دور مشاهده کنید. اما خالی از لطف است که شما فرصت مشاهده نزدیک این مجسمه غول پیکر و زیبا را از دست دهید. اگر هم دوست داشته باشید، در داخل این مجسمه یک تور برای گردشگران وجود دارد که میتواند تجربه جالبی از داخل تندیس آزادی را برای شما فراهم کند.

آب فشان Old Faithful

اگر شما دوست دارید که از مناظر طبیعی آمریکا بازدید کنید، پس حتماً به آب فشان Old Faithful در پارک ملی Yellowstone سری بزنید. این آبفشان هر ۶۰ تا ۹۰ دقیقه حدوداً ۳.۷ لیتر آب گرم را با فشار از زمین و در ارتفاع زیاد خارج میکند که منظره دیدنی را برای گردشگران به وجود میآورد. خوبی این آبفشان زیبا هم این است که در پارک ملی Yellowstone واقع شده و شما بعد از دیدن این آبفشان میتوانید در پارک ملی Yellowstone به میل خود سیاحت کنید.

موزه های اسمیتسونیان

عاشق دیدن موزه و تاریخ آمریکا و طبیعت هستید؟ در این صورت، شما میتوانید از موزه اسمیتسونیان (Smithsonian) بازدید کنید. موزههای اسمیتسونیان متعلق به موسسه اسمیتسونیان هستند که بزرگترین مرکز تحقیقات و آموزش در دنیا است. موزههای هوا و فضای ملی، موزه ملی تاریخ طبیعی و موزه ملی تاریخ آمریکا جزو بهترین موزههای آن هستند که اگر تصمیم گرفتید به آنجا سفر کنید بد نیست که از این موزهها هم بازدید کنید. خبر خوب هم این است که شما مجبور نیستید که برای ورود و سیاحت در این موزهها هزینهای را بپردازید و گردش در آنها کاملاً رایگان است.

گرند کنیون

گرند کنیون ایالت آریزونا جزو شگفتیهای طبیعت است که کاملاً به خاطر روندهای طبیعی مثل عبور بستر رودخانه از صحرای آریزونا، فرسایش یخچالی و گریز آب برف ذوب شده در طول چند میلیون سال به وجود آمده است. در نتیجه این روندهای طبیعی یکی از زیباترین مناطق روی زمین به نام گرند کنیون به وجود آمده که ۲۲۷ مایل طول و حدود ۴ تا ۱۸ مایل هم عرض دارد. خوشبختانه، در سرتاسر مسیر گرند کنیون هتل و رستوران وجود دارد و اگر شما بخواهید، میتوانید در زمان گردش در این دره ژرف و عمیق در این مکانها استراحت کنید. برای همین، اگر شما میخواهید که اوج و شکوه طبیعت را مشاهده کنید، گرند کنیون برای شما انتخاب خوبی است.

۱. مرکز فضایی کندی

اگر به فضانوردی علاقه دارید و دوست دارید که تجهیزات فضایی را از نزدیک مشاهده کنید، پس مرکز فضایی کندی در اورلاندوی فلوریدا مقصد شماره یک برای شما است. این مرکز دارای نمونههایی مثل شاتلهای فضایی، راکتها، ماهوارهها، ابزار و اتاقهای کنترل ماموریت است. حتی بخشی از آن برای شبیهسازی داخل سفینه فضایی طراحی شده و به شما حس فضانورد بودن را میدهد. البته، اگر شما میخواهید که از فضانوردان واقعی بپرسید که تجربه پیمایش فضا چطور است، میتوانید با کارکنان و دانشمندان این مرکز گفتگو کنید.

۲. پل گلدن گیت

مثل مجسمه آزادی، یکی از آثار تاریخی در آمریکا که بازدیدکنندگان را به یاد این کشور میاندازد پل گلدن گیت آن است که در شهر سان فرانسیسکو کالیفرنیا واقع شده است. این پل غول پیکر و طولانی با رنگ جذاب نارنجیاش شهرستان مارین و شهر سان فرانسیسکو را به یکدیگر متصل میکند و معماری زیبایی دارد. بنابراین، اگر شما از سانفرانسیسکو بازدید کردید، حتماً با ماشین، پای پیاده یا دوچرخه گلدن گیت را بپیمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.