رژیم لاغری ماچا: کاهش وزن هوشمند با هوش مصنوعی

اگر تاکنون به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام بوده اید، احتمالا نام سایت ماچا و رژیم لاغری ماچا به گوشتان خورده است. شرکت ماچا یک مجموعه بین المللی ایرانی-انگلیسی است که به صورت تخصصی روی تناسب اندام در سرتاسر دنیا مشغول به کار است و چند سالی است که در ایران نیز فعالیت خود را گسترش داده است.

اما تفاوت رژیم لاغری ماچا با سایر رژیم ها چیست؟ سایت ماچا یک پلتفرم هوش مصنوعی است که با پاسخ دادن به سوالات آن، شرایط جسمانی و روحی شما توسط هوش مصنوعی تحلیل شده و بر اساس این شرایط، برنامه تناسب اندام هوشمندی را به شما ارائه می دهد. هنگامی که وارد سایت ماچا می شوید، تقریبا باید به بیش از ۴۰ سوال مختلف پاسخ دهید تا شرایط شما توسط هوش مصنوعی شبیه سازی شده و بتواند آن را تحلیل کند. توجه کنید که هرچقدر به سوالات با دقت بیشتری پاسخ دهید، این شبیه سازی دقیق تر بوده و نتیجه بهتری خواهید گرفت.

اصلاح سبک زندگی، روش اصلی ماچا برای تناسب اندام

رژیم های لاغری ماچا بر مبنای اصلاح سبک زندگی طراحی می شوند. تیم ماچا معتقد است که تناسب اندام به یک دوره خاص محدود نمی شود و شما باید بتوانید با اصلاح سبک زندگی  و تنظیم یک لایف استایل سالم، در کنار تناسب اندام ماندگار، سلامتی جسمانی و روحی را نیز به دست بیاورید. احتمالا تاکنون افرادی را دیده اید، که مدتی رژیم گرفته و حتی نتیجه نیز گرفته اند اما بعد از اینکه رژیم را کنار گذاشته اند، دوباره به وزن سابق خود برگشته اند. تیم ماچا معتقد است که چنانچه شما بتوانید سبک زندگی خود را اصلاح کنید، به هیچ عنوان مجدد دچار اضافه وزن نخواهید شد.

به همین دلیل ماچا سعی کرده است که الگوریتم های هوش مصنوعی خود را بر مبنای اصلاح سبک زندگی و تناسب اندام پایدار توسعه دهد و چنانچه از هوش مصنوعی ماچا، برنامه تناسب اندام دریافت کنید، حتما این عامل در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار رژیم ماچا، برنامه تمرینی نیز ارائه می شود. این برنامه تمرینی، همانند رژیم غذایی با توجه به شرایط شما، توسط هوش مصنوعی طراحی شده و می توانید به انتخاب خودتان در باشگاه یا منزل، تمرینات روزانه داشته باشید. حتی اگر با بدنسازی مشکل دارید و با آن ارتباط برقرار نمیکنید، میتوانید یوگا یا پیاده روی را در این پلتفرم هوشمند انتخاب کنید. تمامی برنامه های تمرینی ماچا، دارای آموزش ویدیویی هستند و چنانچه با نحوه انجام تمرینات آشنا نیستید، جای هیچ نگرانی نیست و با این آموزش های ویدیویی میتوانید آن ها را کاملا انجام دهید.

رژیم ماچا

در رژیم ماچا، نان و برنج حذف نمی شود

نکته قابل توجه دیگری که در رژیم پلتفرم هوشمند سایت ماچا دیده می شود، این است که هیچ ماده غذایی، مخصوصا نان و برنج حذف نمی شود. در رژیم ماچا، هر روز می توانید نان و برنج مصرف کنید و جای هیچ نگرانی نیست و با این وجود، کاهش وزن قابل توجهی خواهید داشت. حتی در رژیم ماچا انواع پیتزا و ساندویچ ها هم پیش بینی شده است تا در طول زمان، رژیم برای شما فرسایشی و خسته کننده نشود و بتوانید با روحیه بالاتری، رژیم را ادامه دهید.

و نکته دیگری که شاید خیلی برایتان مهم باشد، این است که در این رژیم، گرسنکی نمیکشید. مجموعه ماچا، معتقد است که رژیم  گرفتن به معنای نخوردن نیست، بلکه به معنی صحیح خوردن است. بنابراین شما به صحیح و به اندازه، روزانه مواد غذایی لازم را بدنتان برسانید. رژیم های سبک زندگی ماچا شامل سه وعده اصلی صبحانه، ناهار، شام و سه میانوعده بین صبحانه و ناهار، ناهار و شام و قبل خواب است که با مصرف تمامی این وعده های غذایی، اصلا احساس گرسنگی نمیکنید. اما بازهم در صورتیکه خیلی اهل میانوعده نیستید، میتوانید از رژیم های فستینگ یا همان روزه داری ماچا استفاده کنید. در رژیم فستینگ ماچا، 16 ساعت باید فست باشید یا به عبارتی دیگر چیزی جز آب نخورید و در 8 ساعت باقیمانده، سه وعده غذایی اصلی را مصرف کنید. هوش مصنوعی سایت ماچا به گونه ای طراحی شده است که انتخاب نوع رژیم را بر عهده خودتان گذاشته است و میتوانید رژیم خود را بین رژیم های اصلاح سبک زندگی، فستینگ، کتوژنیک و گیاهخواری انتخاب کنید.

با سایت ماچا، ماهی 5 الی 6 کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت

کاربران سایت ماچا به صورت میانگین، ماهانه 5 الی 6 کیوگرم کاهش وزن تجربه می کنند. اما این نکته باز به شما بستگی دارد که چقدر به این برنامه تناسب اندام پایبند هستید و چقدر آن را رعایت می کنید. این رژیم هیچگونه عوارضی ندارد و همانطور که گفتیم، بعد از اتمام دوره، چنانچه سبک زندگی سالم را رعایت کنید، دوباره به وزن سابق برنمیگردید و همچنین دچار شلی پوست و معده درد نیز نخواهید شد.

در پایان باید بگوییم چنانچه میخواهید شرایط شما توسط هوش مصنوعی ماچا تحلیل شود، میتوانید به سایت ماچا به آدرس https://matchadiet.com  مراجعه کنید و به سوالات آن با دقت پاسخ دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.