شرایط مهاجرت به کانادا

 از جمله مهمترین دلایلی که بیشتر افراد این کشور وسیع ولی به نسبت کم ‌جمعیت را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند می‌توان به وجود فرهنگ‌های مختلف در این کشور، اقتصاد قوی، زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده، نرخ بیکاری بسیار پایین و ... اشاره نمود. اگر شما نیز قصد دارید امسال با اخذ اقامت کانادا از روش‌های مختلفی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت به این کشور مهاجرت کنید.

رپرتاژ آگهی: برای بهره‌مندی از مزایای مهاجرت به کانادا، هر کسی که مایل به اخذ اقامت کانادا است، باید سیستم مهاجرت به این کشور را به درستی درک کرده و از مسیر مهاجرتی درست که بیش از ۲۰۰ مورد است نسبت به ورود به این کشور اقدام کند. برای درخواست و اخذ هر کدام از ویزاهای کانادا از جمله ویزای تحصیلی کانادا، مجوز کار، ویزای تجاری، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی مسیرهای متعددی وجود دارند که شما عزیزان تنها با کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت به کانادا و یا مراجعه به یک موسسه ارائه دهنده مشاوره مهاجرت به کشور کانادا مثل موسسه مهاجرتی صباویزا می‌توانید مسیر درست را بر اساس شرایط خود انتخاب و در این راه موفق شوید.

تفاوت انواع ویزاهای کانادا

یکی از تقسیم‌بندی‌ها در رابطه با ویزای کانادا، طبقه‌بندی آنها به صورت موقت و دائم است که پر واضح است تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند، شما با دریافت اقامت دائم در واقع یکی از شهروندان این کشور به حساب آمده و بسیاری از محدودیت‌های کاری که برای دارندگان ویزای موقت وجود دارد را نخواهید داشت. از طرفی افراد دارای ویزای موقت حق دریافت بسیاری از امکانات و عایدی‌های دولت را ندارند در حالیکه این قضیه در رابطه با افراد دارای ویزای دایم صدق نمی‌کند.

راه‌های متعددی برای دریافت ویزای کانادا وجود دارند که از انواع آنها می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

  • انواع ویزای تحصیلی کانادا

  • انواع ویزای کار کانادا

  • انواع ویزاهای توریستی کانادا

  • انواع ویزای مهاجرت سرمایه‌گذاری کانادا

  • ویزای Express entry

ویزای تحصیلی کانادا

کانادا با دارا بودن بهترین دانشگاه‌ها یک فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این کشور است، با طی مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا، محصلان می‌توانند اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و در دانشگاه‌های این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

ویزای توریستی کشور کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا به منظور گذران تعطیلات، دیدار با خانواده و یا انجام بیزنس صورت می‌گیرد و داشتن شرایطی چون پاسپورت معتبر، سلامت بدنی مناسب، داشتن دعوتنامه از اقوام درجه یک، داشتن سابقه سفر خوب به کشورهای اروپایی، پول کافی و دلایلی که افسر مهاجرت را متقاعد کنند شما قصد بازگشت به کشور خود را دارید الزامی است.

اخذ ویزا و اقامت کاری کانادا

دریافت ویزا و اقامت کار کانادا مستلزم داشتن شرایط خاصی است که با داشتن هر کدام از این شرایط شما می‌توانید امتیاز خود را بالاتر برده و احتمال قبولی ویزای خود را افزایش دهید. در ابتدا بهتر است بدانید که ویزای کاری کانادا در دو نوع مجوز کار آزاد (Open Work Permits) که شما می‌توانید بدون نیاز به LMIA در هر جایی و برای هر کارفرمایی کار کنید و مجوز کار خاص کارفرما (Employer specific Permit) که تنها می‌توانید برای مدت زمان خاص، در یک موقعیت مکانی خاص و برای تنها فرد ذکر شده در مجوز خود کار کنید صادر می‌شود.

همانطور که متوجه شدید شرایط هر کدام متفاوت است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به موسسه‌های ارائه دهنده مشاوره مهاجرت به کانادا با شرایط هر کدام آشنا شوید. (LMIA مدرکی است که ثابت می‌کند هیچ شهروند کانادایی برای انجام شغل مورد نظر داوطلب نشده است و کارفرما می‌تواند یک فرد خارجی را برای کار مورد نظر خود استخدام کند.

مهاجرت به کانادا با ایده های استارت آپی کانادا

این روش سرمایه‌گذاری یکی از مسیرهای مهاجرت به کانادا است که فرد با ویزای کار وارد این کشور شده و با راه‌اندازی یک کسب و کاردر کانادا می‌تواند نسبت به اخذ اقامت کانادا اقدام نماید. پس این مسیر یکی از بهترین روش‌ها برای افراد با ایده نو و پتانسیل بالاست، از طرفی این ایده‌های خلاقانه به رشد اقتصاد کانادا نیز بسیار کمک خواهد کرد. از مهم‌ترین حسن‌های این روش این است که شما با اقامت دائم وارد این کشور خواهید شد و این یک برنامه مهاجرتی فدرال است یعنی محدود به هیچ استان خاصی نیست.

مهاجرت به کانادا با زبان فرانسوی

در صورت مسلط بودن به زبان فرانسه امکان اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا وجود خواهد داشت، چرا که زبان فرانسه نیز جزء زبان رسمی کانادا محسوب می‌شود. افرادی که تحصیلات آکادمیک آنها با تخصص حرفه‌شان مرتبط است و آشنایی کافی با زبان فرانسوی دارند شانس بیشتری برای اخذ اقامت کانادا خواهند داشت.

برنامه اسکیلد ورکر استان انتاریو یکی از شانس‌هایی است که افراد مسلط به زبان فرانسوی می‌توانند از آن برای اخذ ویزای کانادا استفاده کنند. بدین منظور بایستی در سایت سازمان مهاجریت و شهروندی کانادا ثبت نام و پروفایل کاربری ایجاد کنید تا اخبار مربوط به این برنامه را دریافت نمایید.

خودحمایتی و خود اشتغالی

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق خوداشتغالی است، این روش اخذ ویزای کانادا بیشتر مخصوص هنرمندان، ورزشکاران و علاقه مندان به راه اندازی یک تجارت فرهنگی، ورزشی و یا کشاورزی در این کشور است.

مشاوره مهاجرت به کانادا

شما متقاضیان اخذ ویزای کانادا می‌توانید با دریافت وقت قبلی از یکی از مراکز معتبر مشاوره مهاجرت از جمله موسسه مهاجرتی صباویزا، اقدام به دریافت مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ... به کانادا، یا مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط، مراحل و روش‌های مهاجرتی از طریق یک وکیل مهاجرت به کانادا کارهای خود را پیگیری نمایید.

با توجه به اینکه فرایند دریافت ویزا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، در صورت عدم دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا و یا مراجعه به مکان‌های غیر معتبر در بررسی پرونده متقاضیان ممکن است اشتباهاتی هر چند جزئی رخ داده و منجر به ریجکت شدن ویزای افراد گردد، پس با توجه به پیشرفت روز افزون امکانات به شما توصیه می‌شود حتما از مشاوره آنلاین، حضوری و یا مشاوره تلفنی مهاجرت به کانادا استفاده کنید تا در مسیر اخذ ویزا دچار مشکل نشوید.

دفتر مهاجرتی صباویزا یکی از این مراکز معتبری است که در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به سایت آنها از راهنمایی و مشاوره مهاجرت به کانادا آن‌ها بهره ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.