با Q20s جی پلاس هوشمند ظاهر شو

 اما داشتن یک ابزار خوب کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری را خلق یا کشف کنید. این همان چیزی است که گوشی هوشمند Q۲۰s جی پلاس را متمایز می‌کند. با یک طراحی دلچسب، مشخصات سخت ‌افزاری مناسب و تکیه بر باتری قدرتمند می‌توانید هوشمند و با جزئیات بالا ظاهر شوید.

طراحی دلچسب و بهروز                  

سبک خاصی از  طراحی زیبا، ساده و به‌روز را تجربه کنید. جی پلاس Q۲۰s همتای دیگر گوشی‌های مطرح دنیا با ساختار و ابعادی مناسب، صفحه نمایش یکپارچه و با قاب پشتی از جنس شیشه ارایه شده است. از طرفی دیگر دوربین‌های اصلی با چیدمان مربعی در پشت گوشی قرار گرفته‌اند که به‌همراه ظاهری زیبا، تجربه بی‌نظیری را به شما می‌بخشد تا لحظات به یادماندنی را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کارایی با اطمینان بالا

این گوشی به تراشهMediaTek Helio G25  مجهز شده است تا در کنار ۴ گیگابایت رم بتواند عملکرد خوبی را در اجرای فعالیت‌های روزمره به نمایش بگذارد. همچنین با وجود ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و با پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگ بایت، شما می‌توانید به راحتی مجموعه‌ای بزرگ از عکس‌ها، موسیقی و فیلم‌ها و ... را در دسترس داشته باشید.

هویت شما، کلید ورود است!

Q۲۰s جی پلاس با بکارگیری سنسور اثر انگشت و سنسور تشخیص چهره، به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما کمک خواهد کرد. همچنین قرارگیری حسگر اثرانگشت در لبه گوشی باعث خواهد شد تا شاهد عملکردی سریع و آسان برای بازکردن قفل گوشی‌تان باشید.

همراه تمام روز

وجود باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی در دل Q20s جی‌پلاس، حس قدرت و پیشروی را القا می‌کند. این باتری در یک استفاده روزمره تا ۴۲ ساعت مکالمه، ۱۲ ساعت وب‌گردی، ۱۵ ساعت تماشای فیلم به صورت آنلاین و تا ۱۰ ساعت در بازی‌ها، همراه شما است.

ثبت لحظات بی نظیر

دوربین اصلی عریض ۱۳ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر با زاویه دید گسترده را به کاربر می دهد که برای عکاسی در طبیعت و عکس‌های دسته‌جمعی، گزینه بسیار مناسبی است و همچنین با استفاده از حالت شب، تصاویری با روشنایی خوب را ارائه می‌کند. در کنار آن حسگر عمق سنج با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی به کمک سنسور دوربین اصلی آمده تا تصاویر پرتره با جزئیات فوق‌العاده ای را دریافت کنید و همچنین حسگر ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر با وضوح و جزئیات بالا از فواصل نزدیک را فراهم می‌کند. دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی هم عملکرد خوبی دارد.

مشخصه‌های گوشی Q20s

دیگر مشخصه‌های گوشی Q۲۰s

اندروید ۱۲ با قابلیت به روز رسانی، پشتیبانی از کارت حافظه و ۲ سیم‌کارت به صورت همزمان، مجهز بودن به پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و ارائه اقلام همراه جعبه شامل شارژر و کابل، هندزفری، محافظه صفحه نمایش و قاب ژله‌ای از مواردی است که انتخاب گوشی هوشمند Q20s جی پلاس را برای شما ارزشمند خواهد کرد.

جی پلاس در جهت حمایت و ارائه پشتوانه‌ای مطمئن و شایسته به خریداران گوشی هوشمند Q20s این دستگاه را با ۱۸ ماه گارانتی خدمات و  ۱۰ روز گارانتی تعویض شرکت مدیاجی عرضه خواهد کرد. امکان خرید گوشیGplus Q۲۰s  از طریق وبسایت گلدیران پلاس، مراکز خرید معتبر موبایل و فروشگاه‌های آنلاین دیجیتال در دسترس است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.