برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران

 ورق‌های روغنی در کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد غرب و هفت الماس تولید و در شهرهای متفاوتی از جمله: تبریز، اصفهان، شادآباد و تهران به فروش می‌رسند. شرکت‌های آهن آنلاین، آهن پرایس و مهدفولاد جز برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران هستند که این ورق‌ها را در انواع و ابعاد مختلفی در بازار ایران به فروش می‌رسانند.

این ورق‌ها با برخورداری از ویژگی‌ها و مزایایی همچون: مقاومت در برابر تغییر شکل و سایش، انعطاف‌پذیری بالا، پایداری حرارتی، مقاومت در برابر رطوبت و ... در کاربردهای گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای این ورق‌های آهن می‌توان به استفاده در صنایع خودروسازی، الکترونیک، تولید لوازم خانگی و ساختمان‌سازی اشاره کرد. البته باید بدانید که کاربردهای ورق فولادی روغنی بسیار گسترده‌تر از موارد فوق است و بسته به نیازهای هر صنعت و کاربرد خاص، می‌تواند متنوع باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سه مجموعه فعال در حوزه فروش ورق روغنی آشنا کنیم.

آهن آنلاین

مجموعه آهن آنلاین یکی از برترین مراکز فروش ورق روغنی در ایران است که ورق‌های فولادی روغنی را در ابعاد مختلف 2 میل، 3 میل، 70 و به صورت درجه یک و درجه دو بر حسب نیاز شما ارائه می‌دهد. این مجموعه از سال 1387 شروع به فعالیت در حوزه فروش آهن نموده است و امروز توانسته است به یکی از برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران تبدیل شود. سایت آهن آنلاین (ahanonline) یکی از بهترین راه‌ها برای مشاهده نمودار قیمت ورق روغنی است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت از قیمت جهانی و داخلی این محصول مطلع شوید.

آهن پرایس

یکی دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه فروش ورق روغنی در ایران، مجموعه آهن پرایس (ahanprice) است. این مجموعه که دارای سابقه‌ای بالغ در 50 سال در حوزه صنعت فولاد است؛ توانسته است با ارائه بهترین خدمات و محصولات، نظر مشتریان این صنعت را به خود جلب کند و امروزه در لیست برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران قرار بگیرد. شما می‌توانید قیمت انواع محصولات ورق فولادی روغنی مانند: ورق st12، st13 و st14 را از سایت این شرکت مشاهده کرده و سپس به خرید محصول موردنیاز خود بپردازید.

مهدفولاد

مجموعه مهدفولاد، یکی دیگر از شرکت‌ها و بازرگانی‌های موفق در حوزه فروش ورق روغنی در ایران است. این شرکت در سال 1383 تاسیس شده است و دارای حدود 20 سال سابقه فعالیت در حوزه فولاد و ارائه انواع ورق‌های روغنی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت مهد فولاد کیان (mahdefoolad) به مشاهده لیست قیمت روز ورق روغنی و نیز قیمت این محصول در بورس به صورت روزانه بپردازید. این مجموعه با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده در کارخانه‌های مختلف هفت الماس، فولاد مبارکه و فولاد غرب توانسته است نظر بیشتر مشتریان را به خود جلب کند و سهم بزرگی از بازار فروش ورق‌ آهن را به خود اختصاص دهد.

قیمت ورق روغنی امروز

آشنایی با برترین فروشندگان ورق روغنی در ایران می‌تواند به شما برای داشتن یک خرید مطمئن و به‌صرفه کمک کند. شرکت‌های آهن آنلاین، آهن پرایس و مهدفولاد را می‌توان از برترین ارائه دهندگان محصولات فولادی در ایران دانست که به ارائه انواع ورق روغنی در تمامی ابعاد از جمله ورق‌های روغنی 2 میل، 3 میل، 6 متری، 70 و ... می‌پردازند. محصولات ارائه شده توسط این سه شرکت فعال در حوزه فولاد از قیمت مناسب و کیفیت بالا برخوردار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از این 3 سایت به مشاهده نمودار و لیست قیمت ورق روغنی به صورت لحظه‌ای بپردازید و سپس ورق آهن موردنیاز خود را از این سه شرکت تامین و خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.