قیمت بهترین تور مسافرتی خارجی و اروپایی چقدر است؟

تور اروپا را ارزان بخرید!

خرید ارزان تور اروپا می تواند تاثیر بسیار خوبی در بودجه شما برای تجربه یک سفر همه چیز تمام داشته باشد. نکته حائز اهمیت این است که شما بایستی از یک مجموعه معتبر برای خرید و بررسی هزینه تور اروپا اقدام کنید، زیرا ممکن است در این بین در دام افراد سودجو قرار بگیرید که نه تنها توری را برای شما آماده نمی کنند، بلکه تنها هزینه را از شما دریافت کرده و دیگر خبری از آن ها نیست!

پس تور اروپا گردی را ارزان از مجموعه های معتبر خریداری کنید. موارد بسیاری نیز در این بین وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید متوجه شوید که مجموعه انتخابی شما معتبر است یا خیر؛ به عنوان مثال، مواردی که در ادامه خدمت شما عرض می کنیم، بهترین مشخصه هایی هستند که با توجه به آن ها می توان تشخیص داد که آژانس مسافرتی مناسبی را انتخاب کرده ایم یا خیر. این موارد عبارت اند از:

  • آژانس تمامی اطلاعات مربوط به تور را در اختیار شما قرار می دهد.

  • قیمت تور مسافرتی که توسط مجموعه ارائه می شود، معقول و منطقی است.

  • آژانس از شما تمامی مدارک مورد نیاز، اعم از ضمانتنامه را دریافت می کند.

  • آژانس به شما اجازه می دهد تا به راحتی به بررسی اطلاعات تور و موارد پیرامون آن بپردازید.

قیمت های شگفت انگیز تورهای خارجی و اروپایی!

تور ارزان اروپا، بهترین انتخاب برای بازدید از این قاره بی نظیر و جذاب است. قیمت تورها با توجه به این که شما کدام کشور را انتخاب می کنید یا این که از تورهای ترکیبی استفاده می کنید یا خیر، متغیر است. به طور کلی قیمت تور مسافرتی خارجی و همچنین قیمت تور اروپایی با توجه به عواملی تعیین می شود که عبارت اند از:

  • نوع تفریحاتی که در تور برای مسافران برنامه ریزی شده است.

  • تعداد روزهای اقامت.

  • هتلی که برای مسافران رزرو شده است.

  • تعداد وعده های غذایی.

  • نحوه رسیدن به کشور مقصد.

حال یک به یک به بررسی قیمت تورهای پرطرفدار خارجی و اروپایی می پردازیم.

تور فرانسه

تور فرانسه

یکی از تورهای پرطرفدار اروپایی که تا به امروز نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده است، تور فرانسه است. این تور هزینه ای معادل 1790 یورو به همراه هزینه پرواز دارد. مدت روزهایی که شما در این کشور سپری می کنید، 7 روز است.

تور فرانسه + هلند + آلمان

یکی از تورهای پرطرفدار اروپایی که در فصل بهار برگزار می شود، تور ترکیبی فرانسه، هلند و آلمان است. این تور نسبت به تعداد روزهای اقامت در این کشور مبلغ بسیار عالی را به خود اختصاص داده است. شما تنها با 2590 یورو به همراه هزینه پرواز می توانید از این تور بی نظیر لذت ببرید.

تور فرانسه + اسپانیا

اگر قصد دارید از مکان های تاریخی بی نظیر کشور فرانسه بازدید کنید و هم از تفریحات ساحلی جذاب کشورهایی با هوای گرم تر مانند اسپانیا لذت ببرید، تور فرانسه اسپانیا بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. این تور 2360 یورو هزینه داشته و به مدت 8 روز نیز ادامه پیدا می کند.

تور فرانسه + اسپانیا + ایتالیا

تور فرانسه + اسپانیا + ایتالیا

با اطمینان کامل می توانیم بگوییم که تور 11 روزه فرانسه، اسپانیا و ایتالیا یکی از بی نظیر ترین تورهای موجود بین تورهای اروپایی است که با هزینه ای بسیار مناسب برگزار می شود. تنها با پرداخت 2990 یورو به همراه هزینه پرواز می توانید به راحتی از این سه کشور جذاب بازدید کنید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید.

تور قبرس

هیچ چیز جذاب تر از تجربه کردم تور قبرس برای ایرانیان نیست! زیرا فاصله ایران با این کشور بسیار کم بوده و هزینه ای را که بایستی بابت آن پرداخت کنید، کاملا مناسب است. شما می توانید تنها با پرداخت 35 میلیون و 900 هزار تومان، به مدت 6 شب از تور قبرس خود لذت ببرید.

تور مسکو

تور مسکو نیز در کنار سایر تورهایی که در این بخش به شما معرفی کردیم، به عنوان پرطرفدارترین تورهای خارج از کشور معرفی می شود. شما می توانید این تور را به مدت 7 روز گذرانده و تنها هزینه ای به مبلغ 28 میلیون و 990 هزار تومان به همراه 120 دلار را پرداخت کنید.

تور بارسلون

آخرین توری که قرار است به شما به عنوان بهترین و پرطرفدارترین تورهای اروپایی معرفی می شود، تور بارسلون است. این تور که به مدت 4 شب برگزار می شود هزینه ای معادل 30 میلیون تومان به همراه 790 یورو است. این تور بیشتر در فصل بهار برگزار شده و تفریحات عالی را نیز ارائه می شود.

سخن پایانی

در این مطلب همان طور که مطالعه کردید، تورهای اروپا و همچنین تورهای خارجی به عنوان پرطرفدارترین تورها برای ایرانیان است. شما می توانید با با رزرو این تورها با قیمتی ارزان توسط مجموعه های معتبر، تعطیلات خود را با هزینه ای بسیار مناسب آغاز کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.