گروه بنگاه ها: دومین همایش بین‌المللی کاتالیست، سوم آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن توسط گروه سرو، اولین و بزرگ‌ترین تولید‌کننده کاتالیست در ایران برگزار می‌شود.

با توجه به استقبال خوب فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از نخستین همایش مذکور در خردادماه 1393و همچنین خلأ موجود برای تعامل فعالان بخش‌های مختلف صنعت کاتالیست به‌عنوان قلب فرآیندهای نفت، گاز و پتروشیمی، گروه سرو بار دیگر تلاش دارد تا فعالان و متخصصان داخلی و خارجی از شرکت‌های صاحبنام دنیا از جمله شرکت جانسون متی انگلستان و یورو فتال فرانسه و شرکت‌هایی از آلمان، چین، روسیه، استرالیا و... را به منظور ایجاد هم‌افزایی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت در ایران و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در این همایش گرد هم آورد.


محورهای این همایش عبارتند از چشم‌انداز صنعت کاتالیست، پسا‌تحریم و سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی در صنعت کاتالیست و نقشه راه صنعت کاتالیست ایران. شاهرخ خسروانی(معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران)، میر علی اصغر ساجدی (مدیر‌عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران)، سعید محجوبی (مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) و تعدادی از متخصصان و اساتید این صنعت ازجمله اعضای کمیته راهبردی دومین همایش بین‌المللی کاتالیست هستند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همایش به آدرس www.iccirn.ir مراجعه فرمایند.