تهیه، ساخت و نصب سوله

شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج تهیه و ساخت و نصب حدود ۵هزار متر مربع سوله را از طریق مناقصه واگذار می‌کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج واقع در کیلومتر ۳۵ جاده اصفهان مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های ۲-۳۲۵۳۴۵۱-۰۷۴۳ تماس بگیرند. مناقصه در روز ۵ خردادماه برگزار می‌شود. نوسازی و بهسازی محور عسلویه- بندر لنگه

اداره کل راه و ترابری استان هرمزگان در نظر دارد نوسازی و بهسازی محور عسلویه- بندر لنگه حد فاصل پارسیان تا دهنود متیو در شهرستان پارسیان را با برآورد اولیه هزینه ۱۱۲میلیارد و ۲۶۷میلیون ریال، از طریق مناقصه واگذار کند.

از اشخاص حقوقی متقاضی با پایه ۲ و یک حمل و نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت می‌شود تا دوم خرداد ماه به نشانی بندر عباس، بلوار امام خمینی، جنب نیروی انتظامی اداره کل راه و ترابری استان یا سایت www.Iranets.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۳۳۲۰۳۹-۰۷۶۱ اداره پیمان و رسیدگی، اداره کل راه و ترابری تماس بگیرند.

واگذاری اجرای پروژه ساختمان

بانک ملت در نظر دارد اجرای پروژه ساختمان مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان واقع در شهرستان زاهدان را با زیربنای تقریبی ۵هزار و ۵۰۰مترمربع از طریق مناقصه به پیمانکار ذی‌صلاح که حداقل دارای پایه ۲ رشته ابنیه و ۳ تاسیسات باشد واگذار کند.

شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳خردادماه به اداره کل مهندسی ساختمان، اداره امور پیمان واقع در خیابان طالقانی، روبه‌روی وزارت نفت، طبقه سوم مراجعه کنند.

ساخت بخشی از مصلای بوشهر

سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر در نظر دارد احداث بخشی از مصلای شهر بوشهر را با برآورد اولیه ۳۵میلیارد ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

از شرکت‌های متقاضی دارای رتبه ۲ ابنیه و ۳ تاسیسات و بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت شده است تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به دفتر مرکزی مهندسان مشاور ارگ بم کرمان واقع در تهران، شهرک اکباتان، فاز ۲، مجتمع اداری گلها، طبقه دوم، واحد ۲۰۷ جنوبی، مهندسان مشاور ارگ بم کرمان مراجعه کنند.

احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی در اردبیل

اداره کل تربیت‌بدنی استان اردبیل واقع در اردبیل میدان ورزشی در نظر دارد پروژه‌های خود شامل تکمیل سالن‌های ورزشی زرج‌آباد و گنجگاه (محل اجرا کوثر) را با برآورد اولیه یک‌میلیارد و ۶۳۴میلیون و ۵۵۰هزار ریال برای هر یک از سالن‌ها و احداث سالن ورزشی میناباد (محل اجرا نمین) را با مبلغ برآورد اولیه ۲میلیارد و ۵۵۹میلیون و ۶۰۳هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۳خردادماه به اداره کل تربیت بدنی استان اردبیل، دفتر فنی و مهندسی و یا سایت WWW.IRANETS.IR مراجعه کنند.

احداث ساختمان سوله ورزشگاه در رامسر

شرکت سهامی مخابرات استان مازندران در نظر دارد احداث ساختمان سوله ورزشگاه شهرستان رامسر را با برآورد اولیه هزینه یک میلیارد و ۷۷۶میلیون و ۵۷۱هزار ریال از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا ۶خردادماه به سایت اینترنتی WWW.ICT.MAZANDARAN.IR و www.irantelecom.ir مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن ۳۲۶۱۵۷۰-۰۱۱۱ تماس بگیرند.

احداث ساختمان سوله ورزشگاه در ساری

شرکت سهامی مخابرات استان مازندران در نظر دارد احداث ساختمان سوله ورزشگاه شهرستان ساری را با برآورد اولیه یک میلیارد و ۸۴۸میلیون و ۸۰۴هزار ریال را از طریق مناقصه واگذار کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سایت اینترنتی WWW.ICT.MAZANDARAN.IR وwww.irantelecom.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۶۲۲۴۱-۰۱۱۱ تماس بگیرند.