سمیرا بختیاری - شرکت خدماتی ساختمانی منگشت مالمیر تحت شماره ۲۱۴۶ در تاریخ ۳/۱۱/۸۵ در اداره شرکت‌ها به ثبت رسید. خلاصه اساسنامه و اظهارنامه آن در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار نور خوزستان جهت اطلاع عموم به شرح زیر است:

شرکت منگشت مالمیر با هدف تهیه و نصب تیرچه بلوک، تهیه مصالح ساختمانی، قالب‌بندی، آرماتوربندی و اسکافل بندی تاسیس شده است.

سرمایه این شرکت یک میلیون ریال به تفکیک شامل یک‌صد سهم ده هزار ریالی با نام که مبلغ ۳۵۰هزار ریال آن نقدا طی گواهی شماره ۱۶۲ تاریخ ۲۲/۹/۸۵ بانک سپه شعبه ایذه واریز و مابقی در تعهد صاحبان سهام است.

مراکز اصلی شرکت در شهرستان ایذه واقع شده است. اختیارات مدیرعامل این شرکت طبق مفاد اساسنامه خواهد بود. منصور فتاحی رئوف به عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره، اسمی فتاحی رئوف به عنوان رییس هیات‌مدیره و فتاح فتاحی رئوف به عنوان نایب رییس هیات‌مدیره برای مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره تعیین و انتخاب شدند.

همچنین امضای اوراق مالی و اسناد تعهدآور با امضای مدیرعامل به تنهایی همراه با مهر شرکت معتبر است.

بازرسان این شرکت عبارتند از: سلطان محمد گوروئی محمدی به عنوان بازرس اصلی و علی‌اکبر مقصودی ناشلیل به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.