سریال نمی‌سازیم که به مردم توهین کنیم

مهران غفوریان که این روزها با مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری همکاری دارد و به عنوان یکی از پزشکان متخلف نقش یکی از چهار زندانی را بازی می‌کند، درباره سری جدید این مجموعه طنز اظهار کرد: در سری جدید نقش‌ها کمی پخته‌تر و بهتر شده است و ما از تجربیات قسمت اول استفاده می‌کنیم.

به گزارش «ایسنا» مهران غفوریان درباره لزوم حمایت مدیران تلویزیون از ادامه‌دار بودن کارهای موفق تلویزیون یادآور شد: صددرصد حمایت مدیران از کارهای موفق تلویزیون می‌تواند بر ادامه‌دار بودن و کیفیت برنامه‌ها تاثیرگذار باشد. اگر یک مدیر از یک برنامه‌ساز حمایت کند، آن برنامه می‌تواند ادامه پیدا کند.

وی همچنین درباره حضور برخی هنرمندان مطرح تلویزیون در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: دلیل اینکه برخی از کارگردانان از جمله مهران مدیری به نمایش خانگی رفته‌اند و به تلویزیون نیامده‌اند، نمی‌دانم چیست، اما به هر حال نمی‌شود کار نکرد؛ هر جا که هر برنامه‌ساز و هنرمندی بتواند کار کند، کار می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره لزوم سعه صدر و ایستادگی مدیران تلویزیون در مقابل فشارهای بیرونی به یک برنامه تلویزیونی یادآور شد: ما نمی‌آییم سریال بسازیم که به مردم توهین کنیم، قطعا اگر یک مدیر از یک برنامه‌ساز یا هنرمند حمایت کند، آن برنامه می‌تواند ادامه‌دار باشد.