رونمایی از کار مشترک صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها

شهر کتاب «فرشته» در اولین روز از آخرین هفته ماه مرداد ظهر شلوغی را سپری کرد. جمع کثیری از علاقه‌مندان موسیقی و اصحاب رسانه‌ برای مراسم رونمایی از آلبوم «در شعله با تو رقصان» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانش صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها گرد هم آمده بودند.

صابر ابر در این جلسه گفت:«باعث خوشحالی است که این جمع‌ها اینقدر دوستانه و بدون قرار طولانی قدیمی و چند روز اطلاع رسانی برگزار می‌شود. همین مساله برای گروه خوشحال‌کننده و جذاب است. از تمام کسانی که در این پروژه حضور داشتند متشکرم که من را مورد لطف خود قرار دادند و برای من و پانته‌آ پناهی‌ها این یک تجربه جذاب و شگفت انگیز بود. امیدوارم چیزی که شما هم گوش می‌دهید برایتان لذت بخش باشد. فقط یک نکته مهم را باید یادآوری کنم. اگر عاشق نشدید با این آلبوم عاشق شوید. اگر عاشق هستید که خیلی عشق کنید.»

پانته‌آ پناهی‌ها هم در صحبت‌هایش گفت: «خانم‌ها و آقایان حاضر در این اثر به من انرژی می‌دادند و من هم سعی کردم همان انرژی را منتقل کنم.»

پس از اتمام جلسه مخاطبانی که آلبوم را خریداری کرده بودند آن را برای ثبت امضای یادگاری در اختیار صابر ابر، مهیار علیزاده و پانته‌آ پناهی‌ها قرار دادند.