معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» در شهرها و کشورهای مختلف خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادخانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» که عصر جمعه هفدهم بهمن ماه با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، با اشاره به این نمایشگاه پوستر که با سخنان رئیس‌جمهور درباره «جهان عاری از خشونت» آغاز به کار کرد، گفت: انسان امروز از خشونت رنج می‌برد و فرقی هم نمی‌کند که جزو چه طبقه‌ای باشد. جهان عاری از خشونت همچون هوای پاک است و امیدوارم روزی همه جهانیان این موضوع را دریابند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان درباره ارائه آثار این نمایشگاه، بیان کرد: آثار خوبی در نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» برپا شده است و ما امیدواریم که بتوانیم این آثار را در شهرها و کشورهای مختلف برپا کنیم.

نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» تا پنجم اسفند ماه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برپا و در آن ۹۳ اثر از هنرمندان ایران و کشورهایی همچون ایتالیا، فنلاند، چین، لهستان، فرانسه، ترکیه و... به نمایش گذاشته شده است.