به روز نشوید، مسابقات را از دست می‌دهید

حسین ذکایی، تهیه‌کننده برنامه گزارش ورزشی از آغاز پخش سری جدید این برنامه در شبکه سه سیما از امروز خبر داد و گفت: به گزارشگران قدیمی تذکر داده شده در صورتی که به‌روز نباشند، قطعا گزارش دیدارهای زنده را از دست می‌دهند. به گزارش خبرگزاری فارس،این گوینده اخبار ورزشی درباره ملاک‌های انتخاب گزارشگران بیان کرد: گزارشگران براساس توانایی و تسلط بر حوزه فوتبال خارجی، تلفظ صحیح اسامی، آشنایی به زبان انگلیسی و البته محبوبیت نزد مخاطب انتخاب می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نحوه گزارش و نوع عملکرد گزارشگران در جام جهانی ملاک خوبی برای انتخاب آنهاست یا نه، گفت: بالاخره اوج فوتبال در جام جهانی نمود می‌یابد. البته برنامه امسال را با دو یا سه گزارشگر جدید شروع خواهیم کرد که قبلا از آنها تست گرفته شده و مورد تایید هستند. با این توضیح که به گزارشگران قدیمی تذکر داده شده است که در صورتی که به‌روز نباشند و تغییر مثبتی در گزارششان مشاهده نشود، قطعا گزارش دیدارهای زنده را از دست می‌دهند.

ذکایی در پایان به این سوال که آیا تاکنون تمایل به تجربه گزارش فوتبال داشته است، اضافه کرد: گزارش فوتبال آن هم به‌صورت زنده ویژگی‌های خاصی می‌خواهد که بنده در خودم نمی‌بینم و فکر می‌کنم توانایی‌اش را ندارم. هر شخصی توانایی خاصی دارد و توانایی‌های حسین ذکایی هم در حوزه گویندگی خبر ورزشی است.