تجدید چاپ یادنامه‌ منوچهر آتشی
یادنامه زنده‌یاد منوچهر آتشی با عنوان «مرا تلنگر یادت بس» به کوشش محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و پژوهشگر بوشهری تجدید چاپ شد.این کتاب عنوان یادنامه‌‌ای از زنده‌یاد منوچهر آتشی، شاعر، مترجم و منتقد ادبی نامدار معاصر متولد 1312 در شهرستان دشستان استان بوشهر بود که آبان‌ سال 1384 زندگی را بدرود گفت.
«مرا تلنگر یادت بس» شامل سه فصل است. فصل نخست به شناخت منوچهر آتشی اختصاص دارد و زندگی خودنوشت این شاعر را شامل می‌شود. علاوه بر آن کتاب‌شناسی آتشی همراه با مقدمه‌ای از نویسنده درباره مرحوم آتشی و چگونگی تدوین این اثر ارایه شده است.در فصل دوم نقدهایی درباره هر یک از کتاب‌های آتشی از نخستین کتاب او با عنوان «آهنگ دیگر» (۱۳۳۹) تا آخرین کتابش با عنوان «بازگشت به درون سنگ» آمده است. فصل سوم به یاد منوچهر آتشی تدوین شده و تمامی یادداشت‌های این بخش پس از مرگ وی اختصاص دارد. برخی از این یادداشت‌ها به قلم عنایت سمیعی، عمران صلاحی، سیمین دانشور، بهاء‌الدین خرمشاهی، جواد مجابی، ضیاء موحد و کیومرث منشی‌زاده نوشته شده‌اند.
محمدعلی سپانلو، نوذر پرنگ، هوشنگ چالنگی، رضا سیدحسینی، علی باباچاهی، کیوان نریمانی، بهمن صالحی، م. موید، ولی‌الله درودیان، مسعود احمدی، شمس لنگرودی، فیروزه میزانی، رضا عامری، محمدباقر کلاهی‌اهری، مصطفی فخرایی و ابوالقاسم ایرانی از دیگر نویسندگان و شاعرانی هستند که شعرها یا یادداشت‌های آنان درباره آتشی در این کتاب آمده است.
یادنامه منوچهر آتشی با عنوان «مرا تلنگر یادت بس» در ۳۴۰ صفحه و شمارگان یک‌هزار جلد از سوی نشر داستان‌سرا با قیمت ۱۲ هزار تومان تجدید چاپ شده است.