بریکینگ بد رکوردها را شکست
قسمت آخر سریال «بریکینگ بد» رکورد بینندگان خودش در شبکه ای‌ام‌سی و همچنین رکورد دانلود غیرقانونی را شکست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بالاخره انتظارها به پایان رسید و قسمت آخر سریال «بریکینگ بد» روی آنتن رفت و ۳/۱۰ میلیون نفر به تماشای آن نشستند و به این ترتیب سریال رکورد تعداد بینندگان خودش در شبکه ای‌ام‌سی را شکست، این درحالی است که در کمتر از ۱۲‌ساعت، بیش از ۵۰۰ هزار بار این اپیزود به شکل غیرقانونی دانلود شده است. قسمت آخر سریال روز یکشنبه روی آنتن رفت، درست یک هفته پس از اینکه سریال برنده جایز امی (اسکار تلویزیونی) بهترین سریال درام شد.
دو قسمت آخر سریال «بریکینگ بد» که اپیزودهای پانزدهم و شانزدهم فصل پنجم سریال بودند، هر کدام با در نظر گرفتن تبلیغات ۷۵ دقیقه زمان داشتند (اپیزودهای دیگر سریال ۴۵‌دقیقه‌ای هستند). اپیزود آخر با عنوان «فلینا» به نسبت اپیزود یکی مانده به آخر ۷/۳ میلیون نفر بیشتر بیننده داشت. این درحالی است که اپیزود قبلی سریال با ۶/۶ میلیون نفر بیننده، پربیننده‌ترین قسمت سریال بود.
سریال «بریکینگ بد» بیننده‌اش را به دنیای مخوف تولید و عرضه ماده مخدر «شیشه» می‌برد، دنیایی که در آن والتر وایت در ظاهر بیگناه به یک سلطان بدل می‌شود.
اپیزود نهایی «بریکینگ بد» برای شبکه ای‌ام‌سی یک رکورد است، اما همچنان پربیننده‌ترین سریال این شبکه، «مردگان متحرک» است که پربیننده‌ترین قسمت آن ۴/۱۲ میلیون نفر بیننده داشته. با این حال «بریکینگ بد» سه برابر سریال «Mad Men» که جوایز متعددی از امی و گلدن گلوب برده بیننده داشته است. پربیننده‌ترین اپیزود «Mad Men» حدود ۵/۳‌میلیون نفر بیننده داشته است.