کنسرت پژوهشی محمدصادق اسحاقی همراه با قطعاتی از موسیقی اصیل ایرانی در قالب آواز و تصنیف با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه اُردُن، در پایتخت این کشور برگزار شد.
محمدصادق اسحاقی در این برنامه که به دعوت دانشگاه دولتی اردن صورت گرفت، همچنین آوازی ویژه برای عرب زبانان دانشگاه خواند که مورد استقبال آنان فرا گرفت.
وی اجرای قطعه «بعید عنک» را با آرزوی برقراری صلح و آرامش در مصر و سوریه اجرا و به شرکت‌کنندگان و مردم عرب زبان منطقه تقدیم کرد.
بر اساس این گزارش برخی از آثار توسط محمد صادق اسحاقی طراحی شده بودند که «عاشقانه و حماسه»، دریچه، ترانه، واله و چراغی دیگر، با اشعار شاعران معاصر سیاووش کسرایی، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، محمدرضا شفیعی کدکنی و اسماعیل خویی از جمله آنها بود.
همچنین بخش دیگری از اجراهای اسحاقی به خواندن تصانیف قدیمی مرغ سحر، سلسله‌ موی دوست، «به امید نگاهی» از بزرگانی چون نی داوود، عارف، شیدا و تصنیف جان جهان از پرویز مشکاتیان اختصاص داشت.
محمد صادق اسحاقی از خوانندگان جوان کشورمان است که در سال ۱۳۸۶ گروه «هنر و موسیقی نای» را تشکیل داد و تاکنون کنسرت‌های متعددی با مجید درخشانی، کیوان ساکت و... در کشورهای مختلفی چون آلمان، دانمارک، سوئد، ارمنستان و گرجستان به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است. وی متولد ۱۳۵۷ در شهرستان ابرکوه از توابع استان یزد است.