پس از «رسوایی»، «ویلای من» هم غیرقانونی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش ‌شد
پخش غیرقانونی فیلم‌های تولید شده در سینمای ایران در شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه دامنگیر فیلم سینمایی «رسوایی» و سریال «ویلای من» شد.
به گزارش سینما پرس، پخش غیرقانونی فیلم‌های تولید شده در سینمای ایران در شبکه‌های ماهواره‌ای این روزها به پدیده‌ای عادی و رایج تبدیل شده است. یکی از فیلم‌هایی که پس از اکرانی تقریبا موفق وارد شبکه نمایش خانگی شد فیلم «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی بود که شب گذشته توسط یکی از این شبکه‌های به اصطلاح فارسی زبان ماهواره‌ای پخش شد و جالب‌تر اینکه این شبکه در میان این پخش غیر قانونی اقدام به تبلیغ پخش سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری در روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه کرد و به نظر می‌آید که این پخش‌های غیر قانونی از این شبکه همچنان ادامه داشته باشد و صاحبان آن بدون هیچ زحمتی و بدون در نظر گرفتن حقوق صاحبان اثر و همچنین بدون داشتن هیچ نوع عذاب وجدانی به کار خود ادامه بدهند.
«رسوایی» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در زمان اکران خود به فروشی معادل ۶ میلیارد تومان دست یافت همچنین با پخش در شبکه نمایش خانگی نیز این فیلم توانست بیشترین فروش را پس از فیلم «اخراجی‌های ۲» با وجود نسخه‌های غیر مجاز و دانلودهای رایگان توسط سایت‌های غیر مجاز به دست بیاورد.