در شب‌های قدر خدا نزدیک است

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دایره راز، چهارحرفی، خدانزدیک است، چند پله بالاتر، سه‌شنبه‌ها با موری، مسافر بهشت، بعد از زلزله، ضامن، ژرفا امروز و فردا ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) از شبکه های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود. شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما،فیلم تلویزیونی دایره راز ۹ صبح فردا روی آنتن می‌رود.مهسا کرامتی، مجید مشیری، بهرام ابراهیمی و شهره سلطانی در فیلم تلویزیونی دایره راز به کارگردانی افشین صادقی بازی کرده‌اند.فیلم تلویزیونی چهار حرفی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی هم فردا ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

شبکه دو

فیلم سینمایی خدا نزدیک است به کارگردانی علی وزیریان و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و با بازی بابک حمیدیان، الناز شاکردوست، سعید نیک پور و مینا جعفرزاده امروز ساعت ۱۶:۱۰ پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: رضا با موتور مسافرکشی می‌کند. او در نگاه اهالی، شیرین عقل است ولی در باطن جوانی با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت کامل ذهنی است. در نزدیکی محل زندگی رضا، روستای کوچکی است که بخشی از جاده آن در مسیر سیل ویران شده است. اهالی برای تردد به آنجا ناچارند با موتورهای مسافرکش و از راه جنگلی عبور کند. در همین ایام لیلا معلم جدید روستا از راه می‌رسد و رضا دلباخته لیلا می‌شود.فیلم تلویزیونی چند پله بالاتر به کارگردانی اسفندیار شهیدی از تولیدات مرکز سیما فیلم هم فردا ساعت ۱۶:۱۰ پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم سینمایی مسافر بهشت به کارگردانی فریدون جیرانی و به تهیه‌کنندگی تینا پاکروان و فریدون جیرانی امروز ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.داستان فیلم با بازی فاطمه گودرزی، سهیلا رضوی و فرخ نعمتی در مورد زندگی چهار خانواده است که هر کدام به دیگری گره خورده است. ابتدا فرزانه مصداقی که پدر و همسرش را از دست داده به خاطر آزادی پسرش از زندان که با یک معتاد تصادف کرده است.در تلاش است تا پول دیه یا سندی پیدا کند. فرزانه مستاجر دختری به نام شادی است که سرطان خون دارد و همسرش مدتی است که او را ترک کرده و همسر دیگری گرفته است. همسر شادی سعی دارد تا قبل از مرگ شادی او را راضی کند تا اسناد و املاکش را به نام او بزند.فیلم سینمایی ضامن هم فردا ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.مهدی پاکدل، محسن افشانی و شراره دولت‌آبادی در فیلم سینمایی نیمه شب به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مفیدی به ایفای نقش پرداختند.

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی ژرفا به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل فردا ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما ۴ پخش خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد یک راننده تاکسی می‌باشد که در روز با افراد زیادی سروکار دارد که هرکدام از آنان ماجراهایی دارند.امین زندگانی، فرشته سرابندی و سید مهرداد ضیایی در فیلم تلویزیونی ژرفا از تولیدات سال ۱۳۸۸ گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما بازی کرده‌اند.