رامبد جوان ؛ ایفای یک نقش جدی در «گناهکاران»

رامبد جوان که با ایفای یک نقش جدی و متفاوت در فیلم «گناهکاران» ساخته فرامرز قریبیان در جشنواره فجر حضور دارد، از بازنویسی فیلمنامه فیلم جدیدش با نام «خندنده» خبر داد. رامبد جوان در مورد حضورش با فیلم «گناهکاران» ساخته فرامرز قریبیان در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر به خبرگزاری مهر گفت: هنوز فیلم را ندیده‌ام؛ اما فیلمنامه بسیار خوب بود و نقش من نیز کاری متفاوت بود. به نظر من فیلم پرداختی خوشایند، جذاب و دراماتیک داشت و به هر حال دعوتی که آقای قریبیان به همراه سام قریبیان از من کردند، برایم خیلی محترمانه و با ارزش بود.

وی در ادامه در مورد نقش و ساختار فیلم شرح داد: نقشی که در «گناهکاران» بازی کردم نقش خوبی بود؛ چراکه فیلمنامه، فیلمنامه بسیار خوب و قوی‌ای بود و همچنین تمامی عوامل جلو و پشت دوربین هم آدم‌های حرفه‌ای، با سابقه و

خوش‌ذوقی بودند که همواره آدم‌های موفقی بوده و سوابق درخشانی داشته‌اند و امیدوارم این اثر مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود: همچنین برای فیلمی با عنوان «خندنده» پروانه ساخت گرفته‌ایم و می‌خواهیم آن را کلید بزنیم که در حال حاضر فیلمنامه‌اش در حال بازنویسی توسط پیمان معادی است و به همین دلیل زمان پیش‌تولید و تولید کمی عقب‌تر افتاده است. ساخت این فیلم را خودم بر عهده دارم؛ اما گمان نمی‌کنم نقشی را در آن بازی کنم.