«نشان درجه یک فرهنگ و هنر» برای خالق شعبون استخونی و پدرسالار

محمدعلی کشاورز: دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر مسوولیتم را بیشتر می‌کند رییس‌جمهور در حکمی، «نشان درجه یک فرهنگ و هنر» را به محمدعلی کشاورز اعطا کرد.

به گزارش ایسنا متن حکم محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدعلی کشاورز

براساس اصل ۱۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به پاس لیاقت، شایستگی و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در جهت رشد و تعالی هنر کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مفتخر به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌شوید.»

دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر مسوولیتم را بیشتر می‌کند

محمدعلی کشاورز بازیگر با سابقه و برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر از سوی رییس‌جمهور تاکید کرد: دریافت این نشان مسوولیت من را در عرصه فرهنگ و هنر میهن عزیزم بیشتر می‌کند.

کشاورز که با حکم محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور نشان درجه یک فرهنگ و هنر دریافت کرد درباره دریافت این نشان به مهر گفت: خیلی خوشحالم و فقط می‌توانم از رییس‌جمهور برای این لطفی که به بنده داشتند تشکر کنم. دریافت این نشان مسوولیت من را در عرصه فرهنگ و هنر میهن عزیزم بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: امیدوارم لیاقت دریافت این نشان را داشته باشم و برای فرهنگ و هنر و سرزمین عزیزم ایران و همچنین مردم نازنین کشورم که همیشه به هنرمندان و فرهنگ و هنر لطف داشتند، مفید باشم. این بازیگر باسابقه و برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است اساتیدی که در عرصه فرهنگ و هنر ایران تلاش و کوشش می‌کنند انتظار هیچ پاداشی ندارند و با حس وطن‌پرستی و مسوولیت‌پذیری نسبت به فرهنگ و هنر کشور فعالیت می‌کنند. کشاورز تاکید کرد: باید کوشا باشیم و فرهنگ و هنر خود را با پول معاوضه نکنیم و سعی‌مان این باشد که همیشه برای جامعه مفید و فعال باشیم. جامعه‌ای که همیشه از فرهنگ و هنر و هنرمندان خود حمایت کرده است.