ادای احترام رضا یزدانی به مردان جنگ

نخستین و تنها اجرای رضا یزدانی در جشنواره موسیقی فجر در تهران پنج‌شنبه شب گذشته با اجرای قطعات متنوعی با استقبال مردم روبه‌رو شد؛ به ویژه آنکه وی با اجرای قطعه‌ای پرشور به بزرگمردان جبهه و جنگ ادای احترام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین شب از برگزاری بیست‌‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، «رضا یزدانی» در سالن همایش‌های برج میلاد که مرکز اجرای گروه‌های پاپ جشنواره است، به اجرای برنامه پرداخت.

یزدانی در یکی از اجراها ترانه «حس تاریخ» را از یغما گلرویی اجرا کرد که بیشترین همراهی مردم را در پی داشت. در واقع بخش زیادی از این قطعه توسط مخاطبان خوانده شد و یزدانی همواره میکروفن را به سمت آنها گرفته بود.

یزدانی در توضیح ترانه بعدی‌اش گفت: من این قطعه را به تمامی کسانی تقدیم می‌کنم که جانشان را دادند که این خاک حفظ شود و آسیب نبیند. آنهایی که رفتند تا ما الان اینجا باشیم. ترانه «داغ».

حین اجرای این ترانه تصاویری ناب از رزمندگان در پشت و جلوی جبهه پخش شد. یزدانی پس از خواندن آخرین بیت این ترانه متاثر شد و تا دقایقی پشت به مردم به تکنوازی دف گوش داد. مراد؛ نوازنده دف در اجرای چند دقیقه‌ای خود با تغییر ریتم از چهارچهارم به دو چهارم یادآور ریتم جنگ و سلحشوری بود. او همچنین با تغییر تمپو تشویق‌های ممتد تماشاگران را

برانگیخت.