گیزلا و یاسمین سینایی به کافه گالری ایرانشهر نقش و رنگ بخشیدند

نمایشگاهی از آثار نقاشی و مجسمه‌های «گیزلا وارگا سینایی» و «یاسمین سینایی» در کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر برپاست.به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با عنوان «باغ جادو» شامگاه ۱۵ بهمن‌ماه در کافه گالری ایرانشهر افتتاح شد. در این مجموعه مجسمه‌های گچی یاسمین سینایی و نقاشی و آثار حجم گیزلا وارگا سینایی به نمایش گذاشته شده است.

گیزلا وارگا سینایی در این کافه گالری چندین اثر حجم در قالب ساطورهایی فرو رفته در حجم‌هایی متنوع را به نمایش گذاشته که ترکیبی از مجسمه‌سازی و نقاشی است.

علاوه بر این، آثار نقاشی این هنرمند ترکیبی از نقوش سنتی ایرانی در ساختاری مدرن است؛ به گونه‌ای که نقاش حرف خود را در قالبی مدرن به مخاطب گفته و به نمایاندن این نقوش بسنده نکرده است.

مجسمه‌های یاسمین سینایی نیز در قالبی رئال ارائه شده که قرار است مثل تمام فرشته‌های نقوش برجسته و نقاشی‌های اروپایی پیام‌آورانی از دنیایی دیگر باشند.

علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند همه روزه تا ساعت ۲۱ در کافه گالری ایرانشهر واقع در ضلع شرقی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه ایرانشهر، طبقه دوم حضور یابند. این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن‌ماه برپا خواهد بود.