محمد یعقوبی: مسوولان به ما ضربه زده‌اند

در حالی که قرار بود نمایش «خشکسالی و دروغ» از دیشب اجرای خود را از سر ‌گیرد، محمد یعقوبی گفت: هنوز مطمئن به اجرای نمایش نیستم. این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر با بیان این مطلب به ایسنا گفت: در روزهای گذشته بارها اعلام شده است، این نمایش به صحنه می‌رود، اما این اتفاق نیفتاد بنابراین من هنوز باورم نمی‌شود.

یعقوبی که اجرای نمایشش به مدت یک هفته متوقف شده بود با اشاره به بازبینی دوباره این نمایش در روز یکشنبه هفته گذشته یادآور شد: شورایی سه نفره کار ما را بازبینی و اعلام کردند مشکلی ندارد، اما نمایش ما بازهم اجرا نشد.

یعقوبی گفت: شامگاه چهارشنبه از سوی مسوولان اعلام شد،مشکل نمایش ما حل شده است، اما هنوز این پرسش بزرگ برای ما باقی است حالا که مشکل نمایشمان برطرف شده است چرا روز پنج شنبه اجرا نداشتیم و اجرای ما از روز جمعه آغاز می‌شود؟!

این کارگردان تئاتر با اشاره به دیگر مشکلات این نمایش ادامه داد: اگر این کار دوباره مجوز گرفته و مشکلی ندارد چرا حق نداریم دو اجرایی ادامه بدهیم؟

وی ابراز عقیده کرد: مسوولان با گرفتن نه اجرا به اندازه کافی به ما ضربه زده‌اند و ما برای این توقف دلیل منطقی می‌خواهیم و امیدواریم این دلیل به ما ارائه شود.

محمد یعقوبی در پایان به ایسنا گفت: این نمایش حتی ریالی کمک دولتی نگرفته و کاملا با قرارداد گیشه اجرا می‌شود با توقف هر روز از اجرا، به گروه ما و تماشاخانه ایرانشهر خسارت وارد شده است.

در پی اعلام خبر رفع توقیف این نمایش محمد دشت‌گلی سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی روز گذشته با تایید خبر اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ» گفت: این نمایش از دیشب اجرای خود را در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر از سر گرفت.