خانه‌تکانی در قوانین اسکار

قوانین پیرامون رسانه‌های اجتماعی همچنان پابرجاست، اما مقررات جدید آکادمی بیان می‌کند که اعضا نمی‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای «تشویق یا دلسرد کردن اعضا برای رای دادن به فیلم، اجرا یا دستاوردی استفاده کنند». رای‌دهندگان دیگر نمی‌توانند در مورد انتخاب‌های خود به طور ناشناس با رسانه‌ها صحبت کنند و طبق مقررات جدید: «شما نمی‌توانید ترجیحات رای خود و ترجیحات رای دادن سایر اعضا را در یک انجمن عمومی مورد بحث قرار دهید. این شامل مقایسه یا رتبه‌بندی فیلم‌های سینمایی، اجراها یا دستاوردها در رابطه با رای‌گیری و همچنین شامل صحبت با مطبوعات به صورت ناشناس است.» استودیوها اکنون فقط می‌توانند چهار نمایش (معمولا آنهایی که توسط یک سلبریتی میزبانی می‌شوند) در دوره پیش از نامزدی برگزار کنند، اما قوانین جدید تعداد نامحدودی از جلسات پرسش و پاسخ را در طول فصل رای‌گیری امکان‌پذیر می‌سازد، تا زمانی که این برنامه‌ها میزبانی نداشته باشند.

شورای حکام آکادمی از میزبانی رویدادهای خصوصی، گردهمایی‌ها، نمایش‌ها یا نظارت بر یک رویداد کاملا منع شده است مگر اینکه مستقیما با یک فیلم درگیر باشند. آکادمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آکادمی این مقررات تبلیغاتی را برای اسکار ۹۶ بازبینی کرده است تا عدالت و شفافیت را در مورد نحوه تبلیغ شرکت‌های فیلم و افرادی که مستقیما با فیلم‌های سینمایی واجد جوایز مرتبط هستند، اعمال کند. این تغییرات و شفاف‌سازی‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که چندین اتفاق به عنوان احتمالا نقض قوانین مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی توسط نامزدهای جوایز اسکار امسال روی داد، از جمله نامزدی «آندره‌آ ریسبرو» برای بازی در فیلم «به لزلی» پس از حمایت مستقیم چهره‌های مطرحی چون کیت وینسلت، امی آدامز و گوئینت پالترو از این فیلم مستقل و کم‌هزینه .

این بازیگر بریتانیایی در ابتدا به عنوان یک مدعی برای نامزدی شاخه بهترین بازیگر زن شناخته نمی‌شد و برخی معتقدند کمپین سنگین تبلیغاتی چند بازیگر سرشناس برای او موجب شد که «ریسبرو» به قیمت حذف بازیگران سیاه‌پوست، سرانجام نامزد جایزه اسکار شود، هر چند آکادمی در نهایت با بررسی این موضوع نامزدی او را تایید کرد. اتفاق دیگر مربوط به «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده فیلم «تاپ گان: ماوریک» است که میزبان یک مهمانی در اواخر فوریه با حضور چندین رای‌دهنده اسکار بوده است.