نمایشگاه‌های زمستانی پایتخت

فرهنگسرای بهمن: نمایشگاه «قوم اصیل» برگزیده تصاویر شیوه زندگی اقوام اصیل ایرانی در نمایشگاه آثار نقاشی مینو امینی از روز ۱۷ دی ساعت ۱۵ تا ۱۷ در نگارخانه فرهنگسرای بهمن آغاز به کار کرده و تا پایان دی هر روز ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ۲۳ اثر با تکنیک رنگ روغن در سبک امپرسیونیسم جلوه‌هایی زیبا از زندگی اقوام اصیل ایران‌زمین را به نمایش می‌گذارد.

انجمن سینمای جوان:  نمایشگاه «دَفَک» مجموعه آثار تجسمی خانواده فرخ‌زاده است که زندگی هنری‌شان پیش‌تر در مستندی به همین نام به کارگردانی بهنام بیرم‌وند در جشنواره سینماحقیقت به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا ۲۶ دی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران در خیابان گاندی، کوچه نوزدهم، شماره ۲۰ برپاست.

فرهنگسرای گلستان: نمایشگاه «حس آزاد» از آثار نقاشی گروهی از هنرمندان تا ۲۱ دی ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای گلستان و نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان استاد بابک بابایی با تکنیک رنگ روغن و پاستل در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه تا ۲۲ دی‌ برپاست.

باغ موزه نگارستان: «در مسیر روشنایی» نمایشگاه نقاشی‌های نسترن خاک‌بیز است که تا ۲۱ دی در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغه برپاست. نمایشگاه «مسیح علیه‌السلام» به مناسبت آغاز سال نوی میلادی تا پایان بهمن ساعت ۹ تا ۱۷ در باغ‌موزه نگارستان ادامه دارد. در این نمایشگاه، آثار استادان فتح‌الله عباد، حسین محجوبی و علی‌محمد حیدریان به نمایش درآمده است.

بهارشیراز: نمایشگاه عکس تاریخی «کودکان دیروز» شامل ۲۰ قطعه عکس ۲۰ در ۳۰ به مناسبت گرامیداشت یکصدوهشتادمین سال ثبت نخستین عکس در ایران تا ششم بهمن شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۷ و پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۳ در موزه عکسخانه شهر در بوستان بهار شیراز برپاست.

موزه ملی هنر و ادبیات کودک: این مرکز نیز نمایشگاه «آی قصه قصه قصه» را برپا کرده است. آثار این نمایشگاه برگزیده مجموعه تصاویر هفت جلد کتاب‌های «آی قصه قصه قصه» شامل ۶۴ قطعه با تصویرگری زهره پریرخ است و تا فردا ۲۰ دی در مرکز آفرینش‌های کانون ادامه دارد.