درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فوتبال اعلام کرد تلاش می‌کنیم ساختار سازمان اقتصادی پویاتر شود و درآمد پایدار ایجاد کنیم.

 دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: «تیم ملی نیاز به خون تازه دارد.گاهی از اینکه تیم ملی خیلی دفاعی بازی می‌کرد، تعجب می‌کردم. در روند کاری من فوتبال هجومی پررنگ‌تر خواهد شد.»

 برخی رسانه‌ها از پایان کار چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل خبرهایی منتشرکردند؛ اما یحیی گل محمدی در این خصوص تاکید کرد لیست مازاد و سیاه نداریم و ۹۵ درصد تیم را برای فصل بعد حفظ می‌کنیم.

 فدراسیون جهانى فوتبال (FIFA) یک بار دیگر با ارسال دستورالعمل یکسان به فدراسیون‌هاى عضو خود تاکید کرد لیگ‌های داخلی و جام‌های دیگر نباید ناتمام بمانند.

 کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: «بازیکنان ایرانی، از نظر فنی بسیار خوب هستند و باهوش و غریزه ویژه‌ای برای برنده شدن تمرین می‌کنند. بازیکنان جوان زیادی وجود دارند که پشتوانه آینده تیم ملی خواهند بود.»

 لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی که به دلیل ضایعه نخاعی نتوانست به دوران ورزشی خود در استقلال ادامه بدهد، مدتی است به کشور خود بازگشته اما از اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده شاکی است.

 کاهش سهمیه‌های وزنه برداری دربازی‌های المپیک برای برخی از کشورهای مدعی از جمله ایران و همچنین اعمال شیوه‌های جدید تقسیم سهمیه از سوی فدراسیون جهانی، راه رسیدن به المپیک را با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه ساخته است.