دنیای اقتصاد: برگزاری ۲۴ کارگاه آموزشی از سوی شرکت‌های برتر فولادی از جمله برنامه‌های هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار است که دو هفته دیگر برگزار می‌شود. یکی از موضوعات این کارگاه‌ها «آخرین تحولات در خطوط پردازش کویل: درجات جدید فولادی و ظرفیت تولید» است که از سوی یکی از مدیران شرکت سارکویل ارائه خواهد شد.

«اینیاکی وسکز اوچوتورنا» مدیر فنی تحقیق و توسعه در سارکویل است. طرح‌های خلاقانه او بیش از ۲۵ سال است که در صنعت کویل مورد استفاده قرار می‌گیرند. او به همراه تیمی حرفه‌ای در سارکویل، شرکتی متعلق به گروه سارائه، مجموعه‌ای از شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه فولاد از دهه ۶۰، پاسخگوی تقاضای مشتریان در زمینه خطوط پردازش کویل است. سارکویل شرکتی جهانی با سابقه کم نظیر در زمینه طراحی، ساخت و نصب خطوط پردازش کویل برای بازه تمامی انواع کویل موجود در بازار است. این بازه شامل بزرگ‌ترین کویل‌های تولید شده تا به امروز در پهنا، وزن و عرض است. تجربه و کیفیت جهانی خطوط تولید ما از سوی بزرگ‌ترین صنایع فولاد جهان ستوده شده‌اند.

شرکت سارکویل از طریق مقر مرکزی آن در آزپتیا، اسپانیا، از حضور جهانی گروه سارائه در ۸ کشور پیشرو در صنعت بهره می‌جوید. روند استراتژیک سارکویل در جهت بهبود همیشگی، یافتن نوآوری و راهکار‌های جدید برای مشتریان است. سارکویل در زمینه ارائه تجهیزات با کیفیت بالا و ارائه خدمات به مشتریان متعهد است. بنابراین، سارکویل توانسته خود را به‌عنوان شریکی قابل اطمینان در روابط بلندمدت تجاری اثبات کند. این شرکت قرار است کارگاه «آخرین تحولات در خطوط پردازش کویل: درجات جدید فولادی و ظرفیت تولید» را در همایش فولاد برگزار کند. هدف این کارگاه ارائه روند پیشرفت خطوط نوار بری و برش طولی در کنار جدید‌ترین ملاحظات در خطوط تولیدی در کارگاه‌های پردازش کویل و درجات فولادی جدید در بازار است. در این کارگاه تحولات خطوط پردازش کویل با بررسی نقشه‌های جانمایی و شماتیک مدرن‌ترین خطوط تولیدی مطالعه می‌شوند. هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، قرار است در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود. رقابت‌پذیری بر اساس قیمت تمام شده، الزامات صادرات و بازارهای منطقه برای محصولات داخلی، پیش‌بینی قیمت محصولات فولادی و مواد اولیه در سال ۹۶ از جمله موضوعات اصلی این همایش است. این همایش تلاش دارد مسیر پیش‌روی صنعت فولاد را برای بازیگران اصلی این صنعت شامل تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، صاحب‌نظران و فعالان بازار که همگی از جمله شرکت‌کنندگان همایش هستند، مشخص کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا حضور در این همایش می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۷۱۰۱۵۱ تماس بگیرند یا به وب‌سایت https://events.den.ir مراجعه یا با آدرس ایمیل ISMC@den.ir مکاتبه کنند.