مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو با اشاره به اینکه ۱۰۰دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد، گفت: در واقع هدف آمیکو از عرضه این محصول سودآوری نیست و با این محصول می‌خواهیم به تقویت برند آمیکو کمک کنیم.

شهرام فداکار افزود: برخی از آ‌پشن‌های این محصول مانند تغییرات جلو پنجره به دلایل مسائل شماره‌گذاری در محصول اولیه تعبیه نشده، اما پس از شماره‌گذاری آپشن‌های دیگری به خودرو اضافه خواهد شد و سال آینده با تیراژ و آپشن‌های بیشتری به بازار عرضه خواهد شد. وی با اشاره به اینکه بر اساس کارشناسی‌های انجام شده نهایتا قیمتی که برای آسنا توربو اتوماتیک در نظر گرفته شده یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان است، اعلام کرد: تحویل خودرو‌ به صورت فوری است و تنها ممکن است فرآیند شماره‌گذاری آن یک هفته تا ۱۰ روز به طول انجامد.

فداکار با اشاره به تغییرات کلی این محصول در مقایسه با آسنا دنده‌ای توضیح داد: تغییر موتور و گیربکس، تریم داخلی از جمله داشبورد، سیستم تعلیق عقب، تقویت ترمزها به دلیل موتور توربو شارژ، تغییر مختصری در فرمان و استانداردسازی آپشن‌ها روی خودرو از جمله تغییرات کلی آسنا اتوماتیک خواهد بود. ضمن اینکه در آپشن‌های جدید که برای سال آینده پیش‌بینی شده سیستم پایداری نیز  در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو تاکید کرد: خریداران آسنا اتوماتیک شناسنامه‌ای برای این خودرو دریافت خواهند کرد که نوید محدود (limited) بودن این خودرو است و تمام مشخصه‌های خودرو در آن درج شده است. تولید آسنا اتوماتیک محدود خواهد بود و به همین دلیل در نظرسنجی‌هایی که انجام شده است. ضمن اینکه ما می‌توانیم به صورت سفارشی‌سازی نیز خودرو را به مشتری تحویل دهیم که به نوعی ورود آمیکو به حوزه تیونینگ به حساب می‌آید.