اسنپ، از دو قابلیت جدید رونمایی کرد

 اسنپ برای کامل‌تر کردن امکانات امنیتی اپلیکیشن خود قابلیت جدیدی را به این سرویس اضافه کرده است که به صورت هوشمند می‌تواند انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده هر مورد غیرعادی تیم امنیت سفر را به ‌سرعت مطلع کند. طی یک سال گذشته تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ به صورت متمرکز با هدف تامین امنیت در سفرهای اسنپ قابلیت‌ها و ابزارهای متعددی را برای اپلیکیشن اسنپ طراحی کرده‌اند، از جمله مهم‌ترین آنها «سرویس امنیت سفر» است که  مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیبانی و امنیت سفر را فراهم می‌کند. تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس از جمله امکاناتی است که به واسطه سرویس امنیت حین سفر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 افزایش امنیت سفرها تا سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی

با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر می‌توان گفت امکانات و ابزارهای اپلیکیشن اسنپ برای امنیت سفرها به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و تمامی راهکارهای تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌ فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

الگوریتمی که برای این قابلیت نوشته شده روبه ‌بهبود بوده و در حال حاضر به‌ صورت آزمایشی در حال رصد سفرها است و به مرور با دقت بالاتر می‌تواند تمامی موارد غیرعادی در سفرهای اسنپی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند. در این مرحله تیم امنیت سفر با برقراری ارتباط با مسافر وضعیت سفر را بررسی می‌کند و تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت و رسیدن شما به مقصد را انجام خواهد داد.

 گسترش فعالیت سرویس اعتباری اسنپ

اسنپ‌ پی، طی چند ماه گذشته به‌ صورت آزمایشی، سرویس اعتباری خود را با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی کرد و اکنون در حال توسعه‌ بیشتر این محصول است. با استفاده از این روش پرداخت، کاربران اسنپ می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را بلافاصله خرید یا دریافت کنند و مبلغ آن را در پایان ماه بازگردانند.

سرویس «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now, Pay Later) که به اختصار BNPL نامیده می‌شود، یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیا است که محبوبیت زیادی به‌خصوص بین نسل جوان دارد. با استفاده از این روش پرداخت، کاربران می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه دریافت و سپس در پایان ماه یا به‌ صورت اقساطی طی چند ماه مبلغ آن را پرداخت کنند.

 اسنپ؛ اولین سرویس اعتباردهی مدل الان بخر، بعدا پرداخت کن

اسنپ همواره سعی دارد محصولات و خدمات نوینی را که لازمه‌ زندگی دیجیتال است همگام با شرکت‌های برتر تکنولوژی دنیا به کاربران ایرانی ارائه دهد. پذیرش چشمگیر BNPL در بسیاری از کشورهای دنیا به‌خصوص در بین نسل جوان و همچنین توجه به این واقعیت که تقریبا هیچ یک از ایرانیان برخلاف اکثر مردم دنیا به کارت‌های اعتباری متداول دسترسی ندارند، ضرورت ارائه‌ این سرویس برای کاربران ایرانی را بیش از پیش روشن می‌کند. در همین راستا، «سرویس اعتباری اسنپ» (Snapp Pay Later) به‌ عنوان اولین سرویس اعتباردهی بر پایه‌ مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» در ایران از ۶ ماه گذشته توسط اسنپ‌ پی به ‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

 اعتبار کاربران؛ ملاکی برای اسنپ پی

در حال حاضر سرویس اعتباری اسنپ برای بیش از یک و نیم میلیون نفر از کاربران اپلیکیشن اسنپ فعال شده است. این کاربران با اعتبار مشخصی که در ابتدای ماه به آنها تخصیص داده می‌شود، می‌توانند از خدمات سوپر اپ اسنپ استفاده کرده و هزینه‌ آن را آخر همان ماه پرداخت کنند.

فعال‌سازی این سرویس در لحظه و تنها با چند کلیک و بدون اخذ هیچ‌گونه مدرک و سابقه انجام می‌شود و اعتبار تخصیص داده شده بلافاصله قابل استفاده است. اعطای این تسهیلات بدون اخذ وثیقه و ضامن و صرفا مبتنی بر اعتبار کاربران نزد اسنپ تخصیص داده می‌شود.  تیم اسنپ پی به سرعت در حال توسعه این محصول است و در کنار ارائه‌ ویژگی‌‌های جذاب جدید برای کاربران فعلی، هر ماه این سرویس برای تعداد قابل ملاحظه‌‌ای از کاربران اسنپ فعال می‌‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌ها، تعداد کاربران فعال این سرویس تا پایان سال چند برابر و به طور تقریبی چهار میلیون نفر برآورد خواهد شد.