به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از رویترز، این شرکت که مقر اصلی آن در سان‌فرانسیسکو واقع است، همچنین پیش‌بینی کرده است که فروش  در فصل چهارم سال میلادی جاری مساوی با میزان فروش سال گذشته یا حداکثر کمی بیشتر از آن باشد. گپ همچنین نسبت به فشارهای وارده بر حاشیه سود خود که ناشی از افزایش هزینه‌های باربری ازجمله هزینه بار هواپیماهاست هشدار داد. این وضعیت به خاطر آن رخ‌داده است که خرده‌فروش‌ها در آستانه تعطیلات سال نوی میلادی برای معامله اجناس صف‌کشیده‌اند.

بر این اساس، طی فصل سوم سال میلادی جاری فروش آنلاین ۶۱ درصد افزایش یافت چون مشتریانی که در خانه‌مانده بودند برای لباس‌های راحتی، شلوارها و تاپ‌های یوگا از برندهای اولدنیوی و اتلتا متعلق به شرکت گپ بیشتر خرید کردند و در نتیجه این شرکت جهش تعجب‌برانگیزی را درفروش لباس‌های راحتی خود گزارش کرد. البته هر چیزی تاوانی دارد و این افزایش سفارش‌ها موجب شد که هزینه‌های عملیاتی در این کسب‌وکار طی فصل سوم تا ۸ درصد افزایش یابد. سونیا سینگال، مدیرعامل گپ اما می‌گوید شرکتش که کمپین‌هایی آنلاین با شعار «متحد بمانید» و «خود آینده باشید» را راه‌اندازی کرده است، همچنان سرمایه‌گذاری‌های خود بر حوزه بازاریابی را ادامه خواهد داد.

براساس آمار منتشرشده، فروش فروشگاهی گپ در سه‌ماه سوم افتی ۲۰ درصدی داشته است و این شرکت بر تصمیم خود برای تعطیلی چند صد فروشگاه برندهای گپ و بنانا ریپابلیک در سرتاسر جهان تاکید کرده است. از سوی دیگر، اما از گشایش فروشگاه‌های سودده اولدنیوی و اتلتا خبر داده است.