ادارات این استان‌ها فردا تعطیل‌اند

استان های زیر به علت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت فردا پنجشنبه سوم خردادماه تعطیل اعلام شدند.

خبر مرتبط
پنجشنبه ادارات این استان تعطیل است+جزییات

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پنجشنبه ادارات آذربایجان‌غربی تعطیل است.

آذربایجان غربی

به گزارش اقتصادنیوز، علی رزازی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی از تعطیلی این استان خبر داد و افزود: در پی برگزاری تجمع بزرگ مردم در سراسر استان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش برای تسهیل در حضور علاقه‌مندان برای حضور در این تجمعات مردمی، به دستور استاندار آذربایجان غربی فردا پنجشنبه سوم خرداد ماه ادارات استان غیر از نهاد‌های خدمات‌رسان، مراکز درمانی و بهداشتی تعطیل است.

تبریز

یونس فاتح، فرماندار تبریز گفت: براساس تصمیمات صورت گرفته به منظور هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن تشییع پیکر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی فردا تمامی دستگاه‌های دولتی در شهرستان تبریز تعطیل هستند.

خراسان شمالی

به گزارش اقتصادنیوز، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی روز پنجشنبه (سوم خرداد ماه) را در این استان تعطیل اعلام کرد.

خراسان جنوبی

به گزارش اقتصادنیوز، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی گفت:  با عنایت به درخواست های مکرر مردم مبنی بر حضور در مراسم بدرقه و تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی، فردا پنجشنبه در استان خراسان جنوبی تعطیل عمومی اعلام می گردد.

زنجان

همچنین مرتضی شهامی، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی از همراهان رئیس جمهور، جهت برگزاری باشکوه این برنامه دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان روز پنجشنبه ۳ خرداد تعطیل است.

خراسان رضوی

به گزارش اقتصادنیوز، یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: فردا پنجشنبه همه ادارات استان برای بهره‌گیری بیشتر مردم از فیض حضور شهدا و شرکت در آیین تشییع سیدالشهدای خدمت تعطیل اعلام شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.