ادارات این شهر فردا تعطیل است+جزییات

یونس فاتح اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم تشییع پیکر این شهدا فردا پنجشنبه، سوم خرداد همه دستگاه‌های دولتی شهرستان تبریز تعطیل است.

خبر مرتبط
زمان تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان اعلام شد/محل تدفین محافظ رئیس‌جمهور+فیلم

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه ۲ تن از شهدای خدمت در حرم سیدالکریم دفن خواهند شد، گفت:‌ مراسم خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان ظهر پنجشنبه در حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم تبریز با حضور پرشور و تاریخی خود در مراسم تشییع شهدای خدمت، بار دیگر عشق و علاقه خود به خادمان ملت را به جهانیان نشان خواهند داد.

بر اساس اعلام دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی، بانک‌ های تبریز هم فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل خواهند بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی فردا ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود، سپس پیکر شهید آیت الله آل هاشم برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد.

پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم و شام غریبان ایشان نیز با هم از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ همان روز در مصلی تبریز منعقد می‌شود.

هم‌چنین پیکر شهید رحمتی نیز پس از تشییع در تبریز به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و پس از تشییع پیکر ایشان میان مردم مراغه روز جمعه در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.