معاون اول قوه قضاییه: عزت مردم را در اجرای احکام الهی حفظ کنیم

معاون اول قوه قضاییه در دیدار با آیت الله بوشهری ،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر حفظ عزت و شأن مردم در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: باید عزت مردم را حفظ کنیم و حدود و احکام الهی را با حفظ عزت و شأن مردم در جامعه پیاده کنیم.

حجت الاسلام خلیلی دیدار و گفتگو با علما را فرصتی مغتنم در بهبود فعالیت‌های مسئولان قضایی عنوان کرد و گفت: در این دیدار‌ها تلنگر‌هایی وجود دارد که مسئولان را نسبت به زوایای جدیدی آگاه کرده و باعث هوشیاری بهتر و بیشتر مسئولان می‌شود.

خبر مرتبط
جزئیات پرونده مسمومیت‌ها در شیراز از زبان سخنگوی قوه قضائیه/ تا امروز روغن‌های غیراستاندارد ترخیص نشده است

جهانگیر در پاسخ به سوالی درباره علت غیرعلنی بودن دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه و انتشار برخی اخبار مربوط به آن صرفا از طریق یک رسانه، گفت: بی‌شک مسئله مبارزه با فساد در هر بعدی حتی اگر به فرزندان مسئولان کشور و حتی دستگاه قضایی برگردد، جزو افتخارات قوه قضاییه است که نشان می‌دهد در این زمینه پیشتاز است و نشان می‌دهد در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد و بدون ملاحظه‌کاری اقدام و اعلام می‌کند.

خبر مرتبط
توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره اجرای حکم صادق زیبا کلام

اصغر جهانگیر صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، گفت: اجرای حکم صادق زیباکلام طبق قانون بوده و نام برده دارای محکومیت قبلی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.