افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو شریک جدید پیدا کرد/ شوکه شدن متقاضیان از شرایط عجیب فروش

به گزارش اقتصادنیوز، مدیران خودرو اعلام کرد قیمت محصولاتش در طرح فروش نقدی و اقساطی غیرقطعی است و از مشتریان خواست به این مساله توجه کنند. این خودروساز خصوصی ابتدا از طرح فروش نقدی و اقساطی خود برای برخی از محصولاتش رونمایی کرد.

براساس اطلاعیه این خودروساز قرار است ۶ محصول با برند فونیکس در دسترس متقاضیان قرار گیرد. فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس آریزو ۶ GT, فونیکس ۸ پرومکس، فونیکس ۷ پرو پریمیوم، فونیکس FX و فونیکس ۸ پرو e+ محصولات حاضر در ابن طرح فروش هستند.

این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «سیگنال جدید به افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو/ اتفاق عجیب در طرح فروش یک خودروساز» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.