فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.