حقوق اسفند کارکنان شهرداری تهران چه زمانی واریز می‌شود؟

لطف‌الله فروزنده در این باره اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم عیدی و پاداش کارکنان را پرداخت کنیم. حقوق اسفندماه کارمندان با هر عضویتی نیز حداکثر تا ۲۲ این ماه پرداخت خواهد شد.

خبر مرتبط
افزایش حقوق و دستمزد کارگران ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شد​/ دولت محدودیت خود را اعلام کرد

اقتصادنیوز:درحالی که کمتر از 15 روز تا پایان سال باقی مانده اما هنوز تصمیم مشخصی درباره افزایش حقوق کارگران برای سال 1403 گرفته نشده است .

وی افزود: انشالله یک واریزی در ماه رمضان و یک واریزی به مناسبت عید نوروز هم برای کارکنان شهرداری تهران خواهیم داشت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان این که انشالله همه با هم سال خوبی را به پایان برسانیم و سال جدیدی را آغاز کنیم، گفت: مجموعا شهرداری تهران اقدامات خوبی امسال در حوزه حمل و نقل، پسماند، خدماتی( شرکت شهروند، سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران) همچنین در حوزه عمرانی و فرهنگی انجام داد که اینها به برکت تلاش و همکاران عزیزمان بود.

خبر مرتبط
منظور: در افزایش حقوق کارگران و کارمندان محدودیت داریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است.

براساس گزارش شهر، وی با اشاره به اینکه سعی کردیم ماهیانه حداکثر تا بیست و ششم هر ماه حقوق و مزایا را پرداخت کنیم تا کارکنان دغدغه‌ای از نظر حقوق و دستمزد نداشته باشند، ادامه داد: امیدوارم سال آینده کارهای خوبی در حوزه بهبود حقوق و دستمزد و مزایای رفاهی کارکنان دنبال کنیم، به طور جد دنبال مسئله مسکن کارکنان شهرداری تهران هستیم و امیدوارم سال آینده خبرهای خوشی در این زمینه به کارکنان بدهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.