خبر مهم پلیس درباره کنترل پهپادی سفرهای نوروزی

سردار احمدرضا رادان در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به پلیس گفت: اتفاق خوبی که در الحاق انجام گرفت رونمایی از خودروی ضد گلوله با ماهیت شهری است که­ توسط همکاران ما در آماد و پشتیبانی و همکاری و مشارکت سازمان صنایع دفاع به بار نشسته که در نوع خود بی نظیر است و نسبت به نمونه‌های خارجی آن برتری دارد.­

ارشدترین مقام انتظامی کشور به رصد کویر توسط پهپاد‌ها اشاره کرد و افزود: با الحاقات جدید مرز‌های ما بیشتر از قبل کنترل خواهند شد و شاهد مراقبت و دیده بانی بهتری خواهیم بود.­

سردار رادان از اختصاص یک هزار دستگاه انواع خودرو و یک هزار و ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به بخش‌های ماموریتی و ۷۰ دستگاه شناور تاکتیکی سریع به حوزه مرزبانی در بخش دریابانی خبر داد که می‌تواند ماموریت‌ها را در دریا به ویژه در مبارزه با قاچاقچیان ارتقاء دهد.

­فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص اختصاص دوربین البسه و موضوع آفلاین بودن برخی از آنها گفت: تصویربرداری در ماموریت‌ها به صورت زنده و یا آفلاین انجام می‌شود و از تصاویر در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تجهیزات الحاقی به پلیس نباید به عنوان زینت المجالس بوده و باید تاثیر ملموسی در ماموریت‌ها داشته باشد.

­سردار رادان گفت: امیدواریم مردم همچون ۲۲ بهمن ماه و روز میلاد حضرت مهدی (عج) حماسه‌ای دیگر رقم بزنند و با حضور خود دشمن را ناکام بگذارند.

­فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این مراسم چهارمین الحاق است که امیدواریم شاهد تاثیرگذاری آن در انجام ماموریت‌های پلیس باشیم.

­سردار رادان با اشاره به تجهیزات الحاقی به بخش‌های مختلف افزود: به طور مثال اگر آمبولانس و یا خودرو و موتورسیکلتی به بخش‌های مختلف تزریق می‌شود باید نتیجه آن در عمل دیده شود و نسبت به قبل، در حوزه‌های مربوطه­ شاهد سرعت انجام عملیات باشیم.

­

فرمانده کل انتظامی گفت: تجهیزات در کنار استفاده صحیح نگهداری و تعمیر بهنگام، قطعا خروجی اقدامات پلیس را مثبت و رو به رشد خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.