تمام استخرهای شهرداری تهران برای این افراد رایگان شد

علیرضا نادعلی در پایان دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز ابتدا گزارشی از ناصر امانی از محله امامزاده یحیی در صحن شورا ارائه شد و این نکته قابل توجه است که برای نخستین بار سال آینده و در بودجه شهرداری، مبلغ 250 میلیارد تومان برای طرح‌های محله امامزاده یحیی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز بررسی نامه فرمانداری تهران درخصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و تقاضای سفر از سال 1403 در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که پیش از این پایه ورود به طرح ترافیک از سوی شورا 100 هزار تومان در نظر گرفته بود که با توجه به اعتراض فرمانداری این رقم به 75 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

خبر مرتبط
جزئیات طرح ترافیک پایتخت در سال ۱۴۰۳

رئیس پلس راهور پایخت ضمن تشریح برنامه‌های این پلیس تخصصی برای کنترل ترافیک شهر تهران در روزهای پایانی سال گفت: به جز افزایش سالیانه برخی نرخ‌ها و ضرایب، در مجموع تغییر بنیادینی در زمینه تعیین محدوده و نحوه محاسبه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ اتفاق نخواهد افتاد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه امروز به سایر دستور کار اعضای شورای شهر تهران از جمله اعتراض نامه فرماندار تهران در خصوص هیئت تطبیق به مصوبه عوارض صدور مجوز نصب تاسیسات شهری یک فوریت لایحه درباره اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات مربوط به تکمیل پروژه پایانه جدید شرق، یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولدسازی ملک موسوم به پروژه مهتاب، بررسی یک فوریت لایحه در خصوص اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات و انعقاد قراردادهای خرید و پذیرش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه‌های حمل و نقل و بررسی لایحه درخصوص اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

وی در خصوص تعرفه استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در سال آینده گفت: قیمتی که شورا در نظر گرفته است برای سال آینده تعرفه‌ای است که امسال از شهروندان اخذ خواهد شد.

وی همچنین از رایگان شدن استفاده جانبازان از استخرهای مجموعه شهرداری تهران خبر داد و گفت: جانبازان می‌توانند در هفته یک بار از این خدمات استفاده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.