گزارش اقتصادنیوز از بازار دلار و سکه

بالانس دلار در نیمه ۵۰ هزار تومان/سکه اندکی اوج گرفت

کدخبر: ۶۱۲۵۷۲
اقتصادنیوز: در بازار امروز سه شنبه ۶ آذر ماه 1402 قیمت سکه امامی در تهران تا حدودی اوج گرفت و قیمت دلار در یک محدوده خاص معامله شد.
بالانس دلار در نیمه ۵۰ هزار تومان/سکه اندکی اوج گرفت

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران این روزها شاهد بالانس شدن نرخ دلار است و برابری عرضه و تقاضا موجب شده اسکناس آمریکایی در یک محدوده خاص نوسان رفت و برگشتی را تجربه کند.

قیمت دلار تهران که در معاملات نقدی روز گذشته در محدوده ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شده بود در آغاز معاملات نقدی امروز دوشنبه ۶ آذر ماه با ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر امروز با اندکی نوسان بر روی ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت.

البته در نیمه دوم معاملات نقدی، قدرت جناح افزایشی بازار بیشتر شد و اسکناس آمریکایی تا محدوده ۵۰ هزارو ۶۰۰ تومان بالا رفت.

همچنین در بازار مجاور، بازار  دلار هرات هم امروز با ۵۰ هزار ۱۰۰ تومان بازگشایی شد و عصر با ۵۰ هزارو ۵۰ تومان بسته شد که در مقایسه با روز قبل رنج بود.

علاوه بر قیمت دلار، نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان محدودی را تجربه کرد و از سطح ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان بر روی ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان قرار گرفت. نرخ برابری درهم به دلار هم ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان به دست آمد.

در کنار بازار ارز، قیمت طلای جهانی هم امروز جهش خیره کننده ای را ثبت کرد. قیمت اونس طلا روز دوشنبه تا ۲هزارو ۱۷ دلار پیشروی کرد امل در ادامه معاملات بر روی ۲ هزارو ۸ دلار قرار گرفت که نسبت به دو  روز قبل رشد تقریبا ۷ دلاری را نشان می دهد.

فارغ از بازار طلا، قیمت سکه امامی هم که روز گذشته با کاهش ۱۵۰ هزارتومانی کانال ۲۹ میلیون تومان را ازدست‌داده بود در نیمه اول بازار امروز با رشد تقریباً ۱۰۰ هزار تومان به یک‌قدمی مرز یاد شده رسید و با ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.البته در واپسین ساعات قیمت هر قطعه سکه امامی در تهران به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ۵۰ هزار تومان بالاتربود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید