خبر خوش برای تاکسیرانان پایتخت

 رضا صادقی با اشاره به شناسایی نیازهای تاکسیرانان در شرایط فعلی، گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم نمودن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد تفاهم‌نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: قطعات مصرفی خودرو شامل (لاستیک، خرید انواع پکیج‌های روغن موتور، خرید انواع باتری خودرو با تخفیف همراه با ارسال و تعویض رایگان، لوازم یدکی خودرو، به قیمت مصوب کارخانه، استفاده از مجموعه‌های ورزشی شهرداری با ۵۰ درصد تخفیف، بازید از اماکن‌ دیدنی شهر تهران، خدمات اقامتی و آموزشی خانه کارگر و ... از جمله خدماتی است که در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است.

ماجرای مرموز تاکسی‌های پلاک هرات در مشهد

به گفته مدیر اداره رفاه تاکسی داران سازمان تاکسیرانی تهران، همچنین با اخذ مجوزات لازم، افزایش سقف تسهیلات قابل ارائه به تاکسیرانان برای استفاده از تالار پذیرایی در برگزاری مراسم مختلف اعم از مجالس عروسی، جشن‌های مختلف و ولیمه سفرهای زیارتی در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان به نشانی https://taxi.tehran.ir  از خدمات رفاهی بهره‌مند شوند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.