رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم روند کاهشی ایران‌خودرویی‌ها در بازار ؛ «پژو 206 دنده‌ای» در سراشیبی قیمت!+ جدول

کدخبر: ۶۰۹۷۲۲
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز22 آبان 1402 هم نوسان اندک قیمتی را تجربه کرد، نوسانی که موجب شد تا در کنار کاهش معامله شاهد تغییر اندک در این بازار باشیم.
تداوم روند کاهشی ایران‌خودرویی‌ها در بازار ؛ «پژو 206 دنده‌ای» در سراشیبی قیمت!+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که وضعیت بازار این روزها شکل و شمایل عجیبی به خود گرفته، بطوریکه یک روز افزایش و روز دیگر کاهش قیمت در بازار داریم و این امر موجب شده تا پیش‌بینی قیمت خودرو غیرممکن شود.

اما در خصوص اینکه چه عاملی نوسانی شدن بازار خودرو را به همراه داشته است، فعالان بازار خودرو نزدیک شدن خودروهای وارداتی به بازار و خبر طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه خودروسازان را عامل آن می‌دانند و معتقدند بازار گوش به اخبار سپرده و این امر سردگمی آن را به همراه داشته است.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش یک تا 5 میلیون راهی بازار شدند و «پژو 206 دنده‌ای» با کاهش 5 میلیونی بیشترین افت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افت 5 میلیون تومانی داشت. «هایما S8 پلاس» هم با کاهش 3 میلیونی یک میلیارد و 665 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار کاهش 2 میلیونی داشت و در بازار امروز 772 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا امروز کاهش قیمت داشتند و با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» در بازار 738 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت یک میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم 804 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیونی داشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 611 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت.

اقتصااااد 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید