سخنگوی سپاه خطاب به دولتمردان: امنیت کشور تأمین و شرایط برای پیشرفت فراهم است

سخنگوی سپاه، دفاع مقدس را پیشران تولید قدرت و ظرفیت پیشرفت برای کشور توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی توانست تهدید جنگ تحمیلی را به فرصتی برای توانمندسازی میهن اسلامی تبدیل کند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در یادواره شهدای روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه استان مازندران با بیان این‌که «دفاع مقدس به فرهنگ عاشورایی عینیت بخشید»، اظهار کرد: شهیدان مفاهیمی که از متن فرهنگ اهل بیت و قرآن کریم آمده است را زنده، انقلاب را بالنده و به الگویی الهام بخش تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «دشمنان انقلاب اسلامی با هدف شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبان حزب بعث قرار گرفته بودند»، افزود: آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا انقلاب اسلامی را متوقف و بخشی از کشور را تجزیه کنند، اما شکست خوردند و به سرنوشت خفت باری دچار شدند. صدام و حامیانش از نگاه خود بهترین زمان را برای جنگ علیه میهن اسلامی انتخاب کرده بودند؛ زیرا صدام در اوج قدرت و انقلاب اسلامی، انقلابی نوپا بود، اما آن‌ها در محاسبات خود رابطه مردم با رهبری انقلاب را محاسبه نکرده بودند و دشمن از همین نقطه شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از جمعیت کشور دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند به همین دلیل همه کسانی که آن دوران را درک کرده‌اند وظیفه دارند تصویر واقعی دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل جوان ارائه کنند تا با حقایق آن دوران الهام بخش و افتخارآمیز آشنا شوند و در نقشه دشمن برای وارونه‌سازی تاریخ دفاع مقدس گرفتار شبهه و تردید نشوند.

ناصر ایمانی: اعتراضات را به رسمیت بشناسیم/فضای مجازی چندان در اختیار ما نیست

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان این‌که «ملت ایران با گذشت ۳۵ سال از دفاع مقدس دشمنان خود را همچنان ناکام گذاشته است»، افزود: مردم در جنگ تحمیلی ۸ ساله توانستند مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی کنند و نه تنها اجازه ندادند حتی یک وجب از سرزمین ما جدا شود بلکه انقلاب اسلامی امروز شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است. گام اول انقلاب اسلامی، مقاومت و استحکام بخشی به پایه‌های اصلی نظام و حکومت اسلامی و گام دوم به تدبیر رهبر معظم انقلاب، گام تمدن‌سازی است.

وی افق آینده ایران را روشن دانست و ادامه داد: ایران اسلامی اکنون در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی چنان قدرتمند است که دشمن حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کند و این توانمندی محصول مجاهدت‌های نسل بعد از دفاع مقدس برای تولید قدرت و توان بازدارندگی است. ایران اسلامی کشوری بزرگ و صاحب ثروت با استعدادهای برجسته است و همانگونه که در دفاع مقدس پیروز شدیم به فضل الهی در مقابل مشکلات جاری کشور هم سربلند می‌شویم و راه پرافتخار خود به سمت قله‌های رفیع پیشرفت را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به مجاهدت و تلاش‌های نیروهای مسلح به ویژه پاسداران انقلاب و بسیجیان سلحشور برای امنیت سازی در کشور تصریح کرد: امنیت کشور اکنون تأمین و شرایط برای کار و تلاش در راستای پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب فراهم است و همه دولتمردان باید با کار جهادی موانع و مشکلات را برطرف کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.