کنایه تند و تیز جمهوری اسلامی به علم الهدی/ از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند

جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری درباره حاشیه های اخیر موقوفه گوهرشاد و تولیت آن سیداحمد علم الهدی انتقاداتی را مطرح کرد.

واکنش روزنامه دولت به فیلم تذکر تهدیدآمیز به افراد بی‌حجاب

پوتین، بن‌سلمان را دور زد!

در این مطلب امده است:  بارها باخبر شدم موقوفه‌ای از مسیر شرعی و قانونی اش منحرف شده و به دست کسانی افتاده که اهلیت تصدی آن را ندارند. ماجرا را دنبال کردم و خوشبختانه  موقوفات مورد نظر به مسیر واقعی بازگشتند.این درست نیست که عده‌ای از مردم  نتوانند به اندازه کافی گوشت، مرغ، لبنیات و میوه بخورند ولی تعداد قلیلی به خاطر نزدیک بودن به مبادی قدرت از پاداش‌های میلیاردی، حقوق‌های نجومی و بهانه‌هائی از قبیل شایستگی برای در اختیار داشتن موقوفات برخوردار باشند.

پلن تهران و مسکو علیه واشنگتن

کسانی که اعتراف می‌کنند ما هنوز نتوانسته‌ایم در نظام جمهوری اسلامی عدالت را برقرار کنیم، برای برقرار ساختن عدالت به سراغ این تبعیض‌ها بروند. با کنار زدن افراد نزدیک به قدرت از تصاحب اموال عمومی و خود را صالح و برتر از دیگران دانستن، می‌شود عدالت را جاری کرد.

فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقاء خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید.

مردم ما اگر احساس کنند کشورشان ثروتی ندارد و همه باید با فقر زندگی کنند، حاضرند تقسیم عادلانه فقر را هم بپذیرند. آنچه مردم حاضر نیستند تحمل کنند تبعیض است. مردم نمی‌پذیرند در کشوری با اینهمه ثروت و امکانات، عده‌ای به آلاف و الوف برسند و میلیون‌ها خانواده شاهد تقسیم فقر میان خودشان باشند. این، حق مردمی که در کشوری ثروتمند زندگی می‌کنند نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.