دبیر فدراسیون اتومبیلرانی نسبت به اتفاقات رخ داده در همایش خودروهای کلاسیک در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

فرهاد نژادفصیحی درباره تاخیر در موضع گیری فدراسیون در خصوص برخی مسائل پیش آمده در همایش بزرگ خودروهای کلاسیک در ورزشگاه آزادی، گفت: حضور ۱۶ هزار نفر و ۱۲۰۰ خودرو در یک رویداد همگانی در این مجموعه، بی‌نظیر است و یک نقطه درخشان محسوب می‌شود که تصاویر آن از شبکه‌های مختلف به دفعات پخش شد.

دبیر فدراسیون ادامه داد : برای اعلام نظر باید تمام اطلاعات را جمع می‌کردیم و بررسی لازم در حیطه فدراسیون انجام می‌گرفت.

نژادفصیحی گفت: تمام مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط برای برگزاری این مراسم گرفته شده بود و جلسات متعددی با مسئولان داشتیم و تقسیم وظایف روشن بود.

وی گفت : همایش‌های کلاسیک فرصت بزرگ این رشته برای جوانان و علاقمندان است و باید معدل کار را نگاه کرد و نیمه پر آن را دید تا قضاوت درستی انجام شود.

ناهنجاری‌ها مورد تایید نیست

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ناهنجاری‌های همایش بزرگ کلاسیک قطعا مورد تایید فدراسیون و خانواده بزرگ این رشته نیست و برای این موضوع از همه عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد : با این حال تمام مکاتبات لازم و رسمی از پلیس راهور تا حراست وزارت ورزش و جوانان و شورای تامین از دو هفته قبل از شروع مراسم  از سوی فدراسیون صورت گرفته بود.

غافلگیر شدیم

نژادفصیحی افزود: ضمن تشکر از زحمات مجموعه حراست ورزش و همیاران حراست با اینکه ۵۰ همیار حراست در مراسم حضور داشتند ولی حضور این حجم از جمعیت همه را غافلگیر کرد.

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت :همدلی و حفظ ارزش های اخلاقی و اسلامی اصل کار فدراسیون است و باید با کمک حراست وزارت ورزش و جوانان بتوانیم فضای امن و مناسبی برای حضور هواداران شریف و مردم ورزش دوست کشور در اماکن ورزشی فراهم کنیم.

نژادفصیحی در خصوص برخی اخبار جعلی درباره درآمدها و بلیط فروشی گفت: متاسفانه این اخبار اشتباه به اعتبار و اعتماد مردم به مجموعه‌های متعلق به خود آنها صدمه می‌زند.

وی افزود : مانند سال گذشته، بلیط‌ها از مسیر سامانه ملی و همین طور حضوری با تخفیفات مختلف (از سی تا پنجاه درصد) به متقاضیان ارائه شد.

دبیر فدراسیون در خاتمه گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک فدراسیون مردم پایه است و ان‌شاءالله با توان و حمایت همکاران وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای همکار رویدادهای بزرگتری را برای افزایش نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت میزبانی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.